Genealodzy.PL Podziel się na Facebooku

Genealodzy.PL

Użytkownik: Rejestracja
Hasło: Pamiętaj

Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty 08:08 wtorek, 20 sierpnia 2019

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
andrzej_baranOffline
Temat postu: Grudek Stary rok 1831 - braki w księgach?  PostWysłany: 01-07-2019 - 15:41
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2019
Posty: 24

Status: Offline
Cześć!

W dokumencie:
https://www.familysearch.org/ark:/61903 ... cc=1407440

odnalazłem wpisy, których nie ma w księgach rocznych:
https://www.familysearch.org/ark:/61903 ... cc=1407440

Przykładowy wpis to Agata Maj. Takich osób mam kilka jeszcze i nie wiem, gdzie szukać dalej. W SZWA jest to samo, co na FS.

Co może taki brak oznaczać?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sroczyński_WłodzimierzOffline
Temat postu: Grudek Stary rok 1831 - braki w księgach?  PostWysłany: 01-07-2019 - 16:20
Zasłużony
Członek PTG


Dołączył: 09-10-2008
Posty: 18551
Skąd: Warszawa
Status: Offline
W SZWA jest to samo, co na FS.


Jeśli bez różnicy, to może dawaj linki do niehasłowanego serwisu?

_________________
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
http://genealodzy.pl/index.php?module=M ... 3odzimierz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
andrzej_baranOffline
Temat postu: Re: Grudek Stary rok 1831 - braki w księgach?  PostWysłany: 01-07-2019 - 16:25
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2019
Posty: 24

Status: Offline
Sroczyński_Włodzimierz napisał:
W SZWA jest to samo, co na FS.


Jeśli bez różnicy, to może dawaj linki do niehasłowanego serwisu?


Niestety pierwszy link jest tylko na FS.

Zaś link do drugiego na SZWA to:
https://szukajwarchiwach.pl/58/134/0/1/ ... 5#tabSkany
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sroczyński_WłodzimierzOffline
Temat postu: Re: Grudek Stary rok 1831 - braki w księgach?  PostWysłany: 01-07-2019 - 16:27
Zasłużony
Członek PTG


Dołączył: 09-10-2008
Posty: 18551
Skąd: Warszawa
Status: Offline
no to nie pomogęSad
nie wiem o co chodzi

_________________
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
http://genealodzy.pl/index.php?module=M ... 3odzimierz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krystyna.wawOffline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2019 - 17:12
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 28-04-2016
Posty: 1902

Status: Offline
Zdarza się, że w skorowidzu nie ma wszystkich nazwisk.
Ksiądz przeoczył.
Inne wytłumaczenie - pierwsza księga to "oryginał" a druga duplikat (nie sprawdzałam). W takim przypadku tez jest możliwa pomyłka przy przepisywaniu.

_________________
Krystyna
*** Szarlip, Zakępscy, Broczkowscy - tych nazwisk szukam.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Maślanek_JoannaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2019 - 20:21
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 11-03-2014
Posty: 594

Status: Offline
Zauważ, że spis dotyczy księgi kończącej się 5 sierpnia, a Agata Maj zmarła we wrześniu.Jej zgonu powinieneś szukać w następnej księdze - zapewne 1931/1832. Księgi często nie obejmowały roku kalendarzowego.
Pozdrawiam
Joanna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
andrzej_baranOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2019 - 09:04
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2019
Posty: 24

Status: Offline
Maślanek_Joanna napisał:
Zauważ, że spis dotyczy księgi kończącej się 5 sierpnia, a Agata Maj zmarła we wrześniu.Jej zgonu powinieneś szukać w następnej księdze - zapewne 1931/1832. Księgi często nie obejmowały roku kalendarzowego.
Pozdrawiam
Joanna


Ten trop już sprawdzałem:)

Ale to chyba nie jest wytyczna. Brak także Franciszka Żaka z kwietnia.
Czy możliwe jest pochowanie w innej parafii i wtedy akt sporządzony jest w innej parafii, a w rejestrze zgonów pozostaje tylko wpis w rodzimej parafii?

To akurat dwa kluczowe wpisy, i akurat obu nie mogę namierzyć.

Policzyłem rejestr i widnieje tam 41 rekordów, zaś w spisie aktów zejścia jest 39. Czyli te dwa co ich nie ma się pokrywają w matematyce.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2019 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.060595 sekund(y)