Genealodzy.PL Podziel się na Facebooku

https://genealodzy.pl/

Polskie TG  
Użytkownik:         Rejestracja
Hasło: Zapamiętaj

flag-pol flag-eng     home login logout     Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty

19:00 wtorek, 16 października 2018


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
EderOffline
Temat postu:   PostWysłany: 06-01-2018 - 16:09
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 20-11-2008
Posty: 341
Skąd: Toruń
Status: Offline
Witam
FTB generując wykres uparcie pokazuje mi kobiety z nazwiskami mężów, a muszę mieć panieńskie. W widoku drzewa jest poprawnie. Jak to zmienić?
Andrzej
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Anna_RadziszewskaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 17-05-2018 - 09:01


Dołączył: 27-04-2008
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Status: Offline
Witajcie,
Bawiąc się ustawieniami zmieniłam nazwę mojego projektu przez opcję Plik-Zarządzaj projektami, wcześniej go w żaden sposób nie archiwizując i cały projekt zniknął. Znalazłam go zapisanego w formacie .ftb ale nie mogę go zaimportować. Czy ktoś zna sposób na odkręcenie tego?
Z góry dziękuję
Anna Radziszewska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pomponikOffline
Temat postu:   PostWysłany: 17-05-2018 - 11:33
Sympatyk


Dołączył: 26-05-2008
Posty: 390

Status: Offline
Witaj Andrzeju (Eder),

Nie wiem czy juz miales odpowiedz na twoje pytanie. Azeby wydrokowac drzewko z nazwiskiem panienskimi to trzeba najpierw w pomieszczeniu 'nazwisko Po Mezu' dopisac w nawiasach ( zd Królikowska) a jak bys chcial dopisac kobiety nazwisko po pierszym mezu to napisz tak (zd Królikowska/Śliwińska) albo bys mog napisac (zd Królikowska, w Śliwińska).

Wszystko co jest napisane w nawiasach moze ci sie nie pokazac w ogolnym drzewku ale przy wydruku drzewka wszystko w nawiasach powinno sie wydrkowac. Niestety jak masz duze drzewko to ci sporo pracy czeka, ale jest warte tego.

Serdecznie pozdrawiam, Pomponik
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 25-06-2018 - 23:58
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 130

Status: Offline
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
marcin_kowalOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-06-2018 - 08:46
Sympatyk


Dołączył: 04-11-2017
Posty: 324
Skąd: Tarnobrzeg
Status: Offline
sowa73 napisał:
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek

Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?

_________________
Marcin
______
Nazwiska : Serbinowski, Strupczewski, Witosławski, Gromadczenko, Stręciwilk, Janowski, Stępień, Kostecki, Jasiński, Rajkowski
Teren: Podole, Wołyń, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Grębów
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sanrkonOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-06-2018 - 09:31
Sympatyk


Dołączył: 04-01-2018
Posty: 218

Status: Offline
marcin_kowal napisał:
sowa73 napisał:
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek

Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?


Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2018 - 23:21
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 130

Status: Offline
sanrkon napisał:
marcin_kowal napisał:
sowa73 napisał:
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek

Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?


Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.


Nie da się w programie ustawić nowego hasła. Komunikat:
"Nie można połączyć się z serwisem MyHeritage.com
Upewnij się, że Twój komputer podłączony jest do internetu"

Meitek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sanrkonOffline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2018 - 23:28
Sympatyk


Dołączył: 04-01-2018
Posty: 218

Status: Offline
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2018 - 23:46
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 130

Status: Offline
sanrkon napisał:
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia


Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl

MS
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2018 - 15:36
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 130

Status: Offline
sowa73 napisał:
sanrkon napisał:
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia


Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl

MS


Dodatkowo program łączy się bez problemu z internetem przez funkcję superwyszukiwarki.

MS
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sanrkonOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2018 - 17:15
Sympatyk


Dołączył: 04-01-2018
Posty: 218

Status: Offline
sowa73 napisał:

Usunąłem stronę.

To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?

Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?

Pozdrawiam
Sylwia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
RemiquezOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2018 - 18:56


Dołączył: 31-03-2015
Posty: 2
Skąd: Niemcy
Status: Offline
Tez tak mam od kilku tygodni. Mam staly dostep do internetu a przy synchronizacji programu ze strona internetowa wyskakuje mi, ze nie mam dostepu do internetu. Program nie moze sie polaczyc ze strona MyHeritage.com
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 05-07-2018 - 23:45
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 130

Status: Offline
sanrkon napisał:
sowa73 napisał:

Usunąłem stronę.

To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?

Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?

Pozdrawiam
Sylwia


Witam,

Mogę zalogować się na stronie Myheritage.
Przekierowanie przez superwyszukiwarkę jest na moją stronę widoczną po zalogowaniu.

Mietek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
bkalafatOffline
Temat postu:   PostWysłany: 06-07-2018 - 07:41
Sympatyk


Dołączył: 05-07-2016
Posty: 40

Status: Offline
Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.

_________________
Ben
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 07-07-2018 - 14:49
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 130

Status: Offline
bkalafat napisał:
Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.


Dalej nie działa.
Nawet z pomocą nie mogę się połączyć, bo krzyczy, że nie ma połączenia z internetem.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg

Zarząd PTG: ptg@genealodzy.pl.:. rss Nasz RSS .:. Administrator strony: admin@genealodzy.pl
Strona wygenerowana w czasie 0.114588 sekund(y)