Genealodzy.PL Podziel się na Facebooku

https://genealodzy.pl/

Polskie TG  
Użytkownik:         Rejestracja
Hasło: Zapamiętaj

flag-pol flag-eng     home login logout     Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty

05:13 sobota, 16 grudnia 2017


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gajzler_MichałOffline
Temat postu: Milanówek - cmentarz św. Jadwigi - prośba o zdjęcie  PostWysłany: 28-10-2017 - 10:05
Sympatyk


Dołączył: 16-04-2013
Posty: 215

Status: Offline
Czy byłby ktoś uprzejmy zrobić zdjęcie grobu i napisów na nim? Chodzi o grób na cmentarzu parafialnym Św. Jadwigi w Milanówku.

Szczegółowe dane:

Oczykowska Maria (1874-1944)
Kw. XVII, Rz. 4, Nr g. 14


Informacje te znalazłem w książce:
"Cmentarz w Milanówku. Przewodnik biograficzny". Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej. Milanówek 2009. s.297
http://milanowekswjadwiga.pl/article,33,.html

Uprzejmie proszę o kontakt.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
BozennaOffline
Temat postu: Milanówek - cmentarz św. Jadwigi - prośba o zdjęcie  PostWysłany: 28-10-2017 - 13:08
Sympatyk


Dołączył: 07-08-2006
Posty: 1667
Skąd: Francja
Status: Offline
Dzien dobry,
Czy Ty masz ten przewodnik?
Jesli tak, to czy bylbys tak mily sprawdzic nazwisko osoby pochowanej w Milanowku:
Zofia z Migurskich Trojanowska Borzecka zm: w 1967 roku,
Dziekuje bardzo,
Bozenna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gajzler_MichałOffline
Temat postu: Milanówek - cmentarz św. Jadwigi - prośba o zdjęcie  PostWysłany: 28-10-2017 - 17:02
Sympatyk


Dołączył: 16-04-2013
Posty: 215

Status: Offline
Nie mam tej książki. Korzystałem z egzemplarza w Bibliotece Narodowej.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
BozennaOffline
Temat postu: Milanówek - cmentarz św. Jadwigi - prośba o zdjęcie  PostWysłany: 28-10-2017 - 17:22
Sympatyk


Dołączył: 07-08-2006
Posty: 1667
Skąd: Francja
Status: Offline
Michal,
Dziekuje bardzo za odpowiedz.
Dam sobie rade.
Serdecznie pozdrawiam,
Bozenna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
M.LipkaOffline
7 Temat postu:   PostWysłany: 29-10-2017 - 09:49
Sympatyk


Dołączył: 25-09-2008
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Status: Offline
Michale,
Prawdopodobnie 31.10 będę na cmentarzu w Milanówku.
Pozdrawiam
Maciek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gajzler_MichałOffline
Temat postu:   PostWysłany: 29-10-2017 - 17:59
Sympatyk


Dołączył: 16-04-2013
Posty: 215

Status: Offline
Dziękuję za wiadomość. To jestem dobrej myśli.
Będę wdzięczny za zdjęcia.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
M.LipkaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 31-10-2017 - 11:03
Sympatyk


Dołączył: 25-09-2008
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Status: Offline
Michale, niestety nie mam dobrych informacji. W kwaterze XVII nie ma grobu Marii Oczykowskiej. Sprawdziłem lokalizację którą podałeś, a później całą kwaterę. I nic. Podejrzewam, że autorzy książki mogli korzystać ze starych danych, lub też mogli popełnić pomyłkę. Chyba, że grób został zastąpiony innym... Obecnie rząd 4, grób 14, to nagrobek z 2009 - mężczyzny...
Gdybyś uzyskał inne informacje co do położenia grobu, to oczywiście zrobię zdjęcia.
Pozdrawiam
Maciek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gajzler_MichałOffline
Temat postu:   PostWysłany: 01-11-2017 - 09:55
Sympatyk


Dołączył: 16-04-2013
Posty: 215

Status: Offline
Bardzo dziękuję za sprawdzenie.
Dziwna sprawa. Może grób został zlikwidowany. Książka jest z 2009 roku tak jak ten nowy grób co podałeś.
Dziękuję i pozdrawiam.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gajzler_MichałOffline
Temat postu:   PostWysłany: 18-11-2017 - 13:16
Sympatyk


Dołączył: 16-04-2013
Posty: 215

Status: Offline
Bardzo dziękuję Macieju za wytrwałość!

Zapisuję tu dla ewentualnych zainteresowanych, że grób Marii Oczykowskiej został odnaleziony, jednak w zupełnie innym miejscu niż podano w książce. Zastanawiające - czy miejsce pochówku się zmieniło czy w książce jest pomyłka?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg

Zarząd PTG: ptg@genealodzy.pl.:. rss Nasz RSS .:. Administrator strony: admin@genealodzy.pl
Strona wygenerowana w czasie 0.069698 sekund(y)