Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
sobota, 21 września 2024

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
HKCiszewskaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 22-11-2023 - 21:55
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2022
Posty: 138
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
Zresetowali hasła ale trzeba wejść w ustawienia i zmienić hasła w/g nowy zaleceń Pozdrawiam Halina
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Natalia_Karakola
Temat postu:   PostWysłany: 25-11-2023 - 02:05
Sympatyk


Dołączył: 27-09-2017
Posty: 25

Dzień dobry,

nie wejdę w żadne ustawienia, ponieważ przy braku właściwego hasła sytuacja dla mnie jest taka, jakbym właściwie nie posiadała tam profilu.

Otrzymałam mail, w którym jest taki fragment: Kliknij w poniższy odnośnik, aby ustawić nowe hasło do konta MyHeritage.
I poniżej znajduje się pomarańczowy przycisk "Ustaw nowe hasło", tyle, że jest on nieaktywny. Nie mogę na nim ustawić kursora, kliknąć w tym przycisk, by faktycznie zadziała się jakaś akcja.
Sprawdzałam to i na laptopie, i mobilnie.
Czy z tym można jakoś sobie poradzić?

_________________
Serdecznie pozdrawiam,
Natalia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
wiesenblumOffline
Temat postu:   PostWysłany: 25-11-2023 - 20:18


Dołączył: 25-11-2023
Posty: 4

Status: Offline
Pani Natalio,

trudno coś poradzić, nie widząc tego "na żywo" ale spróbuję Smile Czy tego maila czyta Pani w przeglądarce czyli wchodzi Pani na skrzynkę pocztową przez www. czy przez tzw. "klienta poczty" (np. thunderbird, mailbird, czy outlook) Jeżeli wchodzi Pani przez przeglądarkę to może niech Pani spróbuje wejść przez inną. Niektóre, czasami, blokują "w imię bezpieczeństwa" podejrzane wg nich linki (np. Egde) Jeżeli przez klienta poczty to niech Pani spróbuje wejść przez ... przeglądarkę Wink Być może to dziwnie brzmi, ale to najprostsze, od czego można zacząć Smile

Pozdrawiam
AdamK
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pebroOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-11-2023 - 21:22
Sympatyk


Dołączył: 06-01-2020
Posty: 40

Status: Offline
Niestety linki, które są wysyłane, mają ograniczenie czasowe i to bardzo krótkie. U mnie po godzinie już wygasł. Musiałem prosić o kolejny, trzeci zadziałał.
Jeśli link jest nie aktywny, to proszę próbować prawym przyciskiem, powinno pojawić się menu i tam powinno być coś w stylu "Skopiuj link". Ten skopiowany link wkleić do przeglądarki.

_________________
--
Pozdrawiam Paweł
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pen60Offline
Temat postu:   PostWysłany: 27-11-2023 - 12:02
Sympatyk


Dołączył: 18-05-2010
Posty: 833

Status: Offline
Witam,
Po około 2 tygodniach otrzymałem mail na ustawienie nowego hasła.
Kliknąć w odnośnik, kolor pomarańczowy ,,ustaw nowe hasło”
Stwierdziłem odnośnik jest nie aktywny.
Całość przysłanej informacji zaznaczyłem i przesłałem na adres gmail do telefonu.
Po otworzeniu wiadomości tym nowym adresie gmail.
Odnośnik ustaw nowe hasło, po naciśnięciu aktywny. Zastosowałem się do instrukcji.
Założyłem nowe hasło.
Zalogowałem się na MyHeritage. Kłopoty są poza mną.
Pozdrawiam
Marek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
hrod72Offline
Temat postu:   PostWysłany: 07-12-2023 - 21:54
Sympatyk


Dołączył: 08-04-2018
Posty: 40

Status: Offline
Witam,
Mam ten sam problem straciłem dostęp do swoich 2 kont. Z jednego dostawałem maila do zmiany konta ale nie można kliknąć w odnośnik żeby przejść dalej. Z 2 konta nie dochodziły maile ale dzisiaj sprawdziłem i doszedł tylko co z tego, są nieaktywne. Sprawdzałem na 4 różnych przeglądarkach i w każdej nie można kliknąć w ten pomarańczowy odnośnik do zmiany hasła. Wypróbowałem sposób o którym pisze pen60 ale także ten link nie działa po przesłaniu tego maila na adres gmail na telefonie.
Nie wiem co mam teraz zrobić nie odpowiadają z supportu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wojtek_WOffline
Temat postu:   PostWysłany: 07-12-2023 - 22:40
Sympatyk


Dołączył: 01-07-2014
Posty: 116

Status: Offline
hrod72 napisał:
Witam,
Mam ten sam problem straciłem dostęp do swoich 2 kont. Z jednego dostawałem maila do zmiany konta ale nie można kliknąć w odnośnik żeby przejść dalej. Z 2 konta nie dochodziły maile ale dzisiaj sprawdziłem i doszedł tylko co z tego, są nieaktywne. Sprawdzałem na 4 różnych przeglądarkach i w każdej nie można kliknąć w ten pomarańczowy odnośnik do zmiany hasła. Wypróbowałem sposób o którym pisze pen60 ale także ten link nie działa po przesłaniu tego maila na adres gmail na telefonie.
Nie wiem co mam teraz zrobić nie odpowiadają z supportu.


Najszybciej odpowiadają po wysłaniu wiadomości na ich messenger.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
hrod72Offline
Temat postu:   PostWysłany: 08-12-2023 - 11:02
Sympatyk


Dołączył: 08-04-2018
Posty: 40

Status: Offline
Dzięki, napisałem przez massengera, zobaczymy czy odpowiedzą.

Wojtek_W napisał:
hrod72 napisał:
Witam,
Mam ten sam problem straciłem dostęp do swoich 2 kont. Z jednego dostawałem maila do zmiany konta ale nie można kliknąć w odnośnik żeby przejść dalej. Z 2 konta nie dochodziły maile ale dzisiaj sprawdziłem i doszedł tylko co z tego, są nieaktywne. Sprawdzałem na 4 różnych przeglądarkach i w każdej nie można kliknąć w ten pomarańczowy odnośnik do zmiany hasła. Wypróbowałem sposób o którym pisze pen60 ale także ten link nie działa po przesłaniu tego maila na adres gmail na telefonie.
Nie wiem co mam teraz zrobić nie odpowiadają z supportu.


Najszybciej odpowiadają po wysłaniu wiadomości na ich messenger.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zofia_Gonet_AntoniszynOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 12-01-2024 - 12:39
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 07-02-2009
Posty: 125

Status: Offline
Hura! Hura!

Po prawie 2 miesiącach (ostatni wpis do drzewa przed zablokowaniem dostępu w dn. 14 listopada 2023 r.!) wczoraj otrzymałam w końcu od MyHeritage tak długo oczekiwany email z instrukcją zmiany hasła. Udało się!

Pozdrawiam Wszystkich którym się już udało i tych którzy oczekują. Niech żywi nie tracą nadziei!

ZosiaA
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
hagi26Offline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 24-01-2024 - 11:11
Sympatyk


Dołączył: 11-08-2016
Posty: 385

Status: Offline
Od trzech dni nie mogę się zalogować na moje konto na myheritage. Najpierw dostawałam powiadomienie za każdym razem, że przez dziwnie działania na moim koncie nie można jej wyświetlić, a teraz gdy chcę się zalogować wyświetla mi się komunikat: "Konto członka, które chcesz użyć, zostało zablokowane z powodu prawdopodobnych nadużyć."

Kontaktowałam się już z MH na messengarze i przez emaila security support i pierwszego dnia odpowiedzieli mi że to błąd i żebym spróbowała znowu za 24h, a konto wciąż pozostaje zablokowane, mimo że oczywiście konto premium mam wykupione na rok z góry. Napisałam im, że rozumiem że oddadzą mi pieniądze za dni w których nie mogłam korzystać z portalu z nie własnej winy? Jestem wściekła, bo teraz już mi nie odpisują, a jednak konto premium na tym portalu to nie są małe pieniądze.

Miał ktoś z Was kiedyś taką sytuację?

_________________
Pozdrawiam, Kamila
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zofia_Gonet_AntoniszynOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 25-01-2024 - 16:47
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 07-02-2009
Posty: 125

Status: Offline
Ja w ciągu tych 2-ch miesięcy gdy nie miałam dostępu do konta, wielokrotnie pisałam do nich, ale nie odpowiadali, ani nie przekazywali instrukcji do zalogowania. Jednak w końcu się doczekałam...
Napisałam, że oczekuję obniżenia stawki abonamentowej lub przedłużenia terminy ważności abonamentu z uwagi na ich winę, ale bez efektu, bo 20 stycznia 2024 r. obciążyli mnie pełną stawką z terminem rocznym... Będę pisać reklamacje...

Pozdrawiam Wszystkich pasjonatów genealogii
ZosiaA
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2024 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.357990 sekund(y)