Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
niedziela, 25 lutego 2024

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bartosz1516Offline
Temat postu: Jan Bartosik i Katarzyna Arenda, Rusiec ok. 1848  PostWysłany: 09-12-2023 - 19:09
Sympatyk


Dołączył: 26-09-2023
Posty: 58

Status: Offline
Dobry wieczór,
poszukuję aktu ślubu Jana Bartosika(urodzonego najprawdopodniej w 1818 w Jastrzębicach w województwie Łódzkim parafia Rusiec akt nr. 14
https://metryki.genealodzy.pl/index.php ... 4-018.jpg)
i Katarzyny Arendy(urodzonej ok. 1821-1830 jak wynika z aktów urodzeń ich dzieci). Jej aktu urodzenia również nie znalazłem.

Ich pierwsze dziecko to Elżbieta Bartosik urodzona w 1849 w Leśniakach akt nr. 46
https://metryki.genealodzy.pl/index.php ... 46-049.jpg

Nazwisko Katarzyny przy prawie każdym dziecku jest pisane inaczej. Arenda, Aręda, Harenda, Haręda, Harendarz, Arendarz, Arędarz i Harendarczyk to wersję na ktore sie natknąłem.

Późniejsze dzieci rodziły sie w Marcelowie
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Feliks51Offline
Temat postu: Jan Bartosik i Katarzyna Arenda, Rusiec ok. 1848  PostWysłany: 09-12-2023 - 20:03
Sympatyk


Dołączył: 13-04-2019
Posty: 82

Status: Offline
Ślub był w parafii Rusiec, wieś Leśniaki; w 1844, akt 15: https://metryki.genealodzy.pl/index.php ... 15-018.jpg

Szukając w Genetece można znaleźć błędny indeks, gdzie Katarzyna figuruje jako Katarzyna Raszewska. Z treści zaś samego dokumentu wynika, że chodzi o Katarzynę córkę Mateusza i Wiktorii z Raszewskich małżonków Charędarczyków.

Pozdrawiam
F. Brzezicki
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Bartosz1516Offline
Temat postu: Re: Jan Bartosik i Katarzyna Arenda, Rusiec ok. 1848  PostWysłany: 09-12-2023 - 20:05
Sympatyk


Dołączył: 26-09-2023
Posty: 58

Status: Offline
Feliks51 napisał:
Ślub był w parafii Rusiec, wieś Leśniaki; w 1844, akt 15: https://metryki.genealodzy.pl/index.php ... 15-018.jpg

Szukając w Genetece można znaleźć błędny indeks, gdzie Katarzyna figuruje jako Katarzyna Raszewska. Z treści zaś samego dokumentu wynika, że chodzi o Katarzynę córkę Mateusza i Wiktorii z Raszewskich małżonków Charędarczyków.

Pozdrawiam
F. Brzezicki


Wielkie dzięki!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie GMT - 12 Godzin
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2024 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.669332 sekund(y)