Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
poniedziałek, 06 grudnia 2021

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu: Babińscy z Warszawy / Włocławka / Turku / Paryża  PostWysłany: 12-01-2014 - 12:11
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Witam serdecznie!
Musze podzielić się super (dla mnie) informacją. Znalazłam miejsce śmierci mojego 2xpra dziadka Franciszka Ignacego Babińskiego.
Mam tez akt zgonu i zdjęcie grobu co mnie ogromnie cieszy.

Znalazłam go w miejscu, w którym zupełnie nie spodziewałam się go znaleźć.
Do wczoraj miałam wiedzę, że urodził sie ... gdzieś w Polsce i mieszkał w Warszawie. Był buchalterem Zamoyskich i pracował w pałacu na Senatorskiej. Mieszkał na Senatorskiej w pałacu, a potem na Elektoralnej. Wiem, że w 1894r mieszkał w Warszawie bo mam list pisany z Paryża przez jego brata Aleksandra, w którym jest informacja, że Franciszek mieszka w Warszawie. A potem mi zniknął. Szukałam aktu z gonu w warszawskich parafiach, ale nic nie znalazłam.
Wczoraj w nocy, już zniechęcona wieloletnim poszukiwaniem, zwłaszcza że nie wiedziałam w jakim rejonie kraju szukać - tropy wiodły do Zwierzyńca (parafia Szczebrzeszyn) i do wielkopolski (syn zamieszkał w Turku) postanowiłam poszukać trochę innej części rodziny czyli Steckich - na lubelszczyźnie. A jako, że nie chciało mi się szperać po aktach postanowiłam poogladać strony poświęcone cmentarzom. Otworzyłam, na chybił trafił stronę http://galeria.vipserv.org/index.php i jako pierwsze zdjęcie pokazane losowo pojawił się grób Franciszka Babińskiego. Wcale nie sadziłam, że to mój prapra, ale postanowiłam sprawdzić akt zgonu, bo była podana dokładna data.
Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że mam przed sobą i zdjęcie grobu i akt zgonu mego 2xpradziadka.

A dziś rano po dokładnym przeanalizowaniu wyglądu grobu okazało się, że leży w tej Kozłówce obok brata męża jego córki, którego tez sie w Kozłówce nie spodziewałam (choć ten też pochodził z lubelszczyzny, ale z Bełżyc).

Nazywał się Franciszek Ignacy Babiński - urodził się w Radzyniu ok. 1819 r. był synem Wincentego i Marianny z Kamieńskich.Umarł w Kozłówce Zamojskich 23-09-1902r. w wieku 83 lat.
żona Katarzyna z Kobylińskich przeżyła Franciszka i teraz szukam gdzie umarła. Może znów pomoże mi przypadek?!.

Chyba piszę chaotycznie, ale jestem tak przejęta, że nie umiem precyzyjnie sie wysłowić.

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ewabeOffline
Temat postu:   PostWysłany: 13-01-2014 - 11:33
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 18-01-2013
Posty: 115

Status: Offline
Piekna historia Very Happy jeszcze raz gratulacje!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 15-05-2014 - 17:43
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Rozpacz w kratkę! Zwariuję z tymi moimi Babińskimi.
Zainwestowałam w kwerendę w Radzyniu, w którym wg. aktu zgonu urodził się mój 2xpra dziadek Franciszek Ignacy Babiński. Długo czekałam, ale sie doczekałam. Dostałam kilka aktów:

akty urodzenia synów Wincentego Babińskiego i Marianny z Kamieńskich:
Franciszek Ignacy Babiński 31-03-1819
Ignacy Mateusz Babiński 23-09-1822
Jan Stanisław Babiński 11-05-1821

akt zgonu:
Wincenty Babiński 11-11-1828 - zmarł w wieku 60 lat, więc zapewne urodził się ok. 1768r

akt ślubu córki Wincentego Babińskiego i Marianny z Kamieńskich::
Krystyna z d. Babińska z Florianem Krzymowskim 8-11-1826

Wywnioskowałam z tego, że rodzina Babińskich mieszkała w latach 1819-1828 w Radzyniu, w którym Wincenty był burgrabią dworu radzyńskiego. W żadnym dokumencie nie podano skąd Wincenty pochodził.
Przeszukując internet, przy pomocy życzliwych genealogów, znalazłam jeszcze akt ślubu z 1848 niejakiego pana Proszynskiego, na ślubie którego świadkiem jest Józef Babinski podleśny ze Zwierzyńca Zamojskich.
Jako, że Babińscy związani byli z Zamojskimi (i według przekazów rodzinnych i sugestii historyków oraz nielicznych dokumentów) przyjęłam za pewnik iż ten Józef to brat mojego Franciszka. Wiem iz miał on brata o tym imieniu i wiek też by sie zgadzał.
Wg tego aktu ślubu Proszyńskiego, Józef powinien był sie urodzić w roku 1813, a z aktu ślubu jego siostry Krystyny wynika iż urodziła się ok. roku 1809.
Niestety do akt urodzeń z roku 1809 nie mam dostępu, a w aktach urodzeń z okolic roku 1813 nie ma Józefa Babińskiego.
Skądinąd wiem, że Wincenty miał jeszcze synów - Antoniego i Aleksandra, ale ich aktów w Radzyniu nie ma. Aleksander powinien był sie urodzić około roku 1824 czyli w okresie kiedy rodzina mieszkała w Radzyniu, o Antonim nic nie wiem.
Zupełnie nie wiem gdzie szukać?
Każda lokalizacja jest możliwa. Może ktoś, gdzieś w okolicy trafi na Babińskich i to będzie ktoś z moich?!

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zosia_K
Temat postu:   PostWysłany: 24-06-2015 - 11:41


Dołączył: 23-06-2015
Posty: 1

Witam serdecznie wszystkich, a szczególnie Ciebie Małgorzato, jako swą daleką krewną Smile

Jestem prapraprawnuczką Józefa Babińskiego, który był stryjem doktora Józefa Babińskiego, bratem Aleksandra, a co za tym idzie, także bratem Twego prapradziadka Franciszka. Dopiero niedawno zaczęłam się ponownie interesować moim drzewem genealogicznym. Opieram się na drzewie opracowanym przez moją babcię. Niestety nie mam za dużo informacji, a już na pewno nie są one potwierdzone żadnymi dokumentami.

Małgorzata_Kulwieć napisał:

Jako, że Babińscy związani byli z Zamojskimi (i według przekazów rodzinnych i sugestii historyków oraz nielicznych dokumentów) przyjęłam za pewnik iż ten Józef to brat mojego Franciszka. Wiem iz miał on brata o tym imieniu i wiek też by sie zgadzał.
Wg tego aktu ślubu Proszyńskiego, Józef powinien był sie urodzić w roku 1813, a z aktu ślubu jego siostry Krystyny wynika iż urodziła się ok. roku 1809.
Niestety do akt urodzeń z roku 1809 nie mam dostępu, a w aktach urodzeń z okolic roku 1813 nie ma Józefa Babińskiego.


Według informacji, które posiadam, Józef urodził się w 1823, a zmarł w 1906. Jego żona Helena z Matczyńskich urodziła się w 1825, a zmarła w 1912.
Jest przy nich dopisek "Po konfiskacie majątku pod Szczebrzeszynem, urzędnik w administracji Zamojszczyzny, następnie wyemigrował do Galicji".
Oboje pochowani są we Lwowie na Łyczakowie. Tu jest Józef wymieniony, o Helenie informacji tam nie ma:
http://www.lwow.home.pl/lyczakow/indeks.html

Mieli trójkę dzieci:
1. Adam Babiński ur. w 1860. "inż. kolej. w Warszawie. W 1914 wyjechał do Rosji z trojgiem dzieci i ślad zaginął".
2. Kazimierz Babiński (mój prapradziadek) urodzony w Zwierzyńcu w 1867, zmarł w 1935. Był geometrą. Ożenił się z Zofią Diner (1875-1943). Obydwoje pochowani są na Cmentarzu Starym w Kielcach. Powyższe daty zgadzają się z informacjami z płyty nagrobnej.
3. Janina Babińska (1870-1906)

Kazimierz z Zofią mieli pięcioro dzieci i oczywiście tu mam już więcej informacji o nich.
Najstarsze zdjęcie mam chyba z początku XX wieku Zofii i Kazimierza. Na późniejszych są z dziećmi i ich rodzinami.

Zabrałam się właśnie za szukanie informacji o rodzeństwie mojego prapradziadka Kazimierza, czyli o Adamie i Janinie.
Próbuję odszyfrować poniższą metrykę (nr 756) i ustalić czy wymieniona w niej Janina Babińska, to siostra „mojego” Kazimierza:
http://metryki.genealodzy.pl/metryka.ph ... 442&y=1985
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 28-06-2019 - 18:07
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Chyba jakieś fatum wisi nade mną, albo może nad moimi przodkami z rodziny Babińskich.
Ukrywają się jak mogą. Większość znalezisk metrykalnych nie wynika z mozolnego szukania w spodziewanych parafiach, a wystrzeliwuje znienacka w parafii, której nijak nie mozna było przewidzieć.
Ale i tak szukam w domniemywanych parafiach przeglądając akt , po akcie.
Niestety obawiam się, że życia mi nie starczy na odnalezienie kilku metryk.

Teraz sie skupiłam na akcie zgonu mojej 2xprababci Katarzynie Babińskiej z Kobylińskich. A tak naprawdę Anastacji Katarzynie, ale przez całe życie używała imienia Katarzyna.

Anastazja Katarzyna Babińska zd. Kobylińska

urodzona/y: Środa 21-04-1821
ochrzczona/y: Środa, chrzestni Józef Kobyliński i Gertruda Nejmanowa

Ojciec: Marcin Kobyliński [01-11-1785 - 08-05-1831]
Matka: Anastazja Kobylińska zd. Badowska
rodzeństwo:
Piotr Kobyliński [15-06-1814 - 15-05-1896]
Marcin Franciszek Kobyliński [04-12-1817 - 19-10-1818]
Wawrzyniec Kobyliński [24-08-1819 - ...]
Józef Kobyliński [07-04-1823 - ...]
Emilianna Marianna Kobylińska [31-07-1826 - ...]
Franciszek Wincenty Kobyliński [30-04-1828 - ...]

Związek: ślub Dobrzec Wielki 30-06-1850 Franciszek Babiński
Uwagi: Świadkowie ślubu - Jakub Modelski, Mikołaj Smoczyński.
Ślubu udziela brat Anastazji Katarzyny - Piotr Kobyliński.

dzieci:
Czesława Józefa Anastazja Stecka zd. Babińska [20-04-1851 - 22-10-
1921]
Antoni Piotr Józef Michał Mikołaj Babiński [12-06-1852 - 19-08-1937]
Aleksander Franciszek Babiński [09-10-1854 - 07-09-1910 ]
Jan Hipolit Piotr Babiński [17-12-1859 - ...]
Stanisława zd. Babińska [... - 1939]

Żyła dłużej od męża Franciszka Babinskiego (zmarł we wrześniu 1902r)

Nie potrafię znaleźć miejsca śmierci, a ni aktu zgonu.
Jej mąż zmarł w Kozłówce Zamoyskich i akt zgonu wypisano w 1902 w Kamionce. Niestety w latach 1902-1908 w Kamionce aktu zgonu Katarzyny nie ma. Może mieszkała u któregoś z dzieci? Dzieci w tym czasie mieszkały:

Czesława i Jan w Warszawie
Antoni we We Włocławku
Aleksander w Turku
Stanisława w .. podobno w Gnieźnie

Najbardziej prawdopodobna wydaje mi się, któraś z córek, ale Gniezna nie ma on-line, a Warszawę sprawdzam sukcesywnie i jak na razie nic.
Włocławek też możliwy, ale nie starcza mi cierpliwości do genealogiiwarchiwach.
Myślałam, że może na Polonie znajdę nekrolog, ale mimo wpisywania i Katarzyny i Anastazji nic na razie nie znalazłam.

Gdyby ktoś znalazł informację o zgodnie Katarzyny bądź Anastazji Babińskiej z Kobylińskich, wdowy po Franciszku, po roku 1902, to bardzo prosze o informację, Będę dozgonnie wdzięczna.

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Irena_PowiśleOffline
Temat postu:   PostWysłany: 28-06-2019 - 18:52
Sympatyk


Dołączył: 22-10-2016
Posty: 1580

Status: Offline
Znakomitą książkę o kuchni francuskiej napisał Ali Bab - wł. Henryk Babiński, z zawodu inżynier-górnik, był bratem znakomitego w okresie koniec wieku XIX-początek XX neurologa Józefa Babińskiego i krewnym warszawskiego lekarza Leona Babińskiego.

w połowie wieku XIX w Warszawie mieszkała rodzina Babińskich - np Roman Babiński, oficjalista i później jeden z urzędników (rachmistrz) w Sosnowcu, um. w Warszawie.

Irena

_________________
Pozdrawiam,
Irena
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 28-06-2019 - 20:22
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Irenko, dzięki, to wiem.
Henryk był bratankiem mojego 2xpradziadka Franciszka.

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 29-06-2019 - 10:48
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Sprawdziłam dostępne parafie warszawskie i nic nie znalazłam.
W Środzie też nie.
Wchodzi w grę Gniezno i Turek, ale tego on-line nie ma, zresztą w Warszawie też jest sporo braków, więc nie wiem.
Muszę chyba czekać na to, że przypadkiem mi ten akt zgonu gdzieś sie pojawi.

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
gieniaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 29-06-2019 - 13:36
Sympatyk


Dołączył: 02-01-2012
Posty: 344

Status: Offline
Witam Cię,
w Krakowie par. NMP małżeństwa od 1853 - 1870 rok, jest akt małżeństwa Wincentego Babiński
http://www.mtg-malopolska.org.pl/ksiegimetrykalne.html
Niżej, pod per. NMP Kraków, masz parafię Myślenice U i M od 1890 roku i też występuje tam nazwisko Babiński. Ja podaję a Ty ustalasz czy to Twoi.

Gienia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 29-06-2019 - 13:53
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Dzięki kochana. Niestety to nie moi. Babińskich całe mnóstwo, na moje nieszczęście. Wink

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-02-2021 - 10:33
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
No i szukam tego aktu zgonu Anastazji lub Katarzyny Babińskiej z Kobylińskich i nic nie znajduję

Warszawa - sprawdziłam co sie dało i nic.
Włocławek - sprawdziłam co sie dało i nic.
Turek - nie ma on-line
Gniezno - nie ma on line

Praprababcia ukryła się gdzieś!

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Marcin.H87Offline
Temat postu: Re: Babińscy z Warszawy / Włocławka / Turku / Paryża  PostWysłany: 03-04-2021 - 18:17


Dołączył: 03-04-2021
Posty: 1

Status: Offline
Małgorzata_Kulwieć napisał:

W artykule Adama Skałkowskiego w kwartalniku „Kronika Miasta Poznania 1938" pt. "Tajemnica Babińskiego" jest supozycja (oparta na informacjach M.Z. Babińskiego (?) ) iż rodzina pochodziła ze Zwierzyńca pod Zamościem (ówcześnie wieś ordynacji Zamoyskichw Roztoczu nad Wieprzem). Kim był M.Z. Babiński nie mam pojęcia...



Dzień Dobry Pani.

Pomoc to będzie niewielka, ale chciałbym wyjaśnić, że chodzi tu najprawdopodobniej o Pana Mieczysława Zygmunta Babińskiego. Syna Antoniego Babińskiwgo oraz Heleny z Kaczorowskich, urodzonego 8.IX.1891 roku we Włocławku. Pan Mieczysław był dyplomatą za czasów II RP (pełnił między innymi funkcję konsula w Kijowie) https://pl.wikipedia.org/wiki/Mieczys%C ... dyplomata)

Z rzeczy nie zawartych w Wikipedii (dopiero będę uzupełniał hasło):

-Pan Mieczysław w czasie II wojny światowej mieszkał we Francji pełniąc rożne funkcję kierownicze w Paryskim Oddziale PCK (Towarzystwo Opieki nad Polakami). Jego Żona Helena ze Steuiników (Steinike) oraz córka Ewa Babińska - zginęły w Auschwitz w 1943 roku. Do obozu trafiły w wyniku łapanki w Warszawie.
Małżeństwo Mieczysława i Heleny zostało zawarte w Warszawie 24 XII 1921 roku w Kościele Ewangelickim na Królewskiej.

Pan Mieczysław po wojnie powrócił do kraju. Zamieszkał w Zabrzu, gdzie do 1958 roku pracował w Fabryce Lin i Drutu "Linodrut". Zmarł tamże 18.I.1961 roku.

Po wojnie prawdopodobnie ożenił się ponownie (na akcie zgonu widnieje adnotacja "żonaty"). dalszych losów powojennych nie znam. Na dokumenty dotyczące Pana Mieczysława natrafiłem w Złotoryi (Dolny Śląsk), wiec prawdopodobne że tam również prowadzą tropy rodzinne.

Nie wiem jak dobrze ma Pani opracowaną "Włocławską" gałąź rodziny, ale trafiłem na trzy drobne informację jeszcze:

-Antoni Babiński zmarł we Włocławku 13.VIII.1937 roku. http://nieobecni.com.pl/index.php?s=grob&id=195247
-Najprawdopodobniej oprócz Mieczysława, miał jeszcze drogiego syna- Janusza. https://wbh.wp.mil.pl/pl/skanydetale_wy ... lne/88715/
-W jednym z dokumentów sporządzonym w 1945 roku we Francji jest wspomniana Pani Halina Krzewska zamieszkała na ul. Cyganka we Włocławku


Mam nadzieję, że informacje te przydadzą się Pani do czegokolwiek.
Bez wątpienia osoba Pana Mieczysława wydaje się na tyle wiarygodna- że warto by zweryfikować domniemane pochodzenie rodziny ze Zwierzyńca Pod Zamościem- o którym wspomina on w wymienionej publikacji.

Z Poważaniem
Marcin Hołowiński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu: Re: Babińscy z Warszawy / Włocławka / Turku / Paryża  PostWysłany: 25-10-2021 - 13:19
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Rety, Panie Marcinie, nie wiem jak to sie stało ale przegapiłam Pana post sprzed ... pół roku! Przepraszam przeogromnie. I bardzo dziekuję za informacje.

Udało mi się znaleźć informacje o tej gałęzi Babińskich poczynając od początku XIX wieku, od czasu gdy Wincenty Babiński przeprowadził sie z rodzina z Wisznic do Radzynia Podlaskiego.
Wcześniejsze dane sa mi niedostępne, brak metryk z Wisznic on-line.
Z tego co wiem rodzina ta cały czas pracowała dla Zamoyskich, ale trop Zwierzyniecki mam dopiero w momencie śmierci Franciszka w 1902r.
Mozliwe, że pierwotnie pochodzili z tamtych stron, ale Babińskich na świecie multum i mam problem z odsianiem moich, od niemoich!
Z drzewka genealogicznego zapisanego szkicowo w początku XX w przez jedną z moich prakrewnych wynikałoby iz Wincenty był synem Jakuba i Julii Skorupczyny (SKORUPA ????) z Białej (czy chodzi o Białą Podlaską?) i Radzynia. Szukałam gdzie mogłam, ale wiele mi to nie dało.
Nawet z tą moją praprababcia Katarzyną, lub Anastazją mam ogromny kłopot, bo niczego odkryć nie mogę.

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
EwaHOffline
Temat postu:   PostWysłany: 25-10-2021 - 18:29
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 02-06-2007
Posty: 66

Status: Offline
Dzień dobry,

Janów Lubelski wcześniej był zwany Białą.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jan%C3%B3w_Lubelski

Ewa
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Małgorzata_KulwiećOffline
Temat postu:   PostWysłany: 25-10-2021 - 19:05
Sympatyk


Dołączył: 16-02-2012
Posty: 1270

Status: Offline
Ewo, dzięki, to wiem, ale wydaje mi się, że do Janowa, to trochę daleko z Radzynia i Wisznic. Bardziej mi pasuje Biała Podlaska, choć pewnosci nie mam zadnej.

_________________
pozdrawiam
Małgorzata_Kulwieć

Szukam wszelkich informacji o: wszystkich Kulwiec(i)ach; Babińskich i Steckich z Lubelszczyzny, Warszawy, Włocławka i Turku; Sadochach i Knapach z okolic Mińska Maz.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2021 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.343761 sekund(y)