Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
środa, 20 października 2021

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
puszekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 14-10-2021 - 21:58
Sympatyk


Dołączył: 01-11-2017
Posty: 573

Status: Offline
Magdalena z Franiów Gołębiowa (matka Elżbiety) zmarła jako wdowa 7.IV.1834r. (akt 23) zgon zgłaszał Walenty Kaczmarczyk
https://metryki.genbaza.pl/genbaza,detail,56907,82

_________________
Bożena
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
nawasaqiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 14-10-2021 - 22:04
Sympatyk


Dołączył: 04-10-2021
Posty: 44

Status: Offline
Dzięki bardzo... @koka24 właśnie znalazłem akt zgonu Walentego i chciałem się pochwalić Laughing ale dziękuję
@puszek super nie wiedziałem że były dwie Marianny Kaczmarczyk z tego związku... Widocznie jedna zmarła chyba Shocked

_________________
Piotr Kaczmarczyk
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
puszekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 14-10-2021 - 22:25
Sympatyk


Dołączył: 01-11-2017
Posty: 573

Status: Offline
Jan Gołąb (mąż Magdaleny Franio) zg 23.XII.1814r. (akt 92) zg zgłosił Walenty Kaczmarczyk
Apolonia (Skowronek) Kaczmarek wdowa po Sebastianie zg 12.IX.1814r. (akt 64) zg zgłosił Jan Gołąb
Sebastian Kaczmarek zg 3.V.1799r.

_________________
Bożena
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
nawasaqiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 20-10-2021 - 13:45
Sympatyk


Dołączył: 04-10-2021
Posty: 44

Status: Offline
Dobra przekopałem chyba wszystko dwa razy...

Spsiałem wszystkich Ka(r)czmarczyków urodzonych do 1791r. i niestety żadnego Sebastiana nie znajduje ;(



Akt ślubu mizerny po łacinie z 1783r:



Kod:
Sępichów
24 XI 1783
zaślubieni: Sebastian Kaczmarczyk i Apolonia Skowronówna; oboje pierwszego ślubu
świadkowie: Ignacy Klis; Sebastian Skowron i inni, wszyscy z Sępichowa


Także żadnych szczegółów czy pochodził stamtąd czy nie...
Ze spisu ślubów wychodzi że miał 18 lat w momencie gdy brał ślub czyli wychodziłoby że urodził się w 1765 roku a z aktu zgonu wynika że miał 40 lat czyli wychodzi że urodził się w 1759r. Niestety w tych zakresach niczego nie znajduje w Strożyskach. A jeszcze info znalazłem że mieszkał pod numerem 12 w Sępichowie.

I teraz pytanie czy w tym czasie każde dziecko było chrzczone ?? Albo przybył z innej parafii...
Ciekawi mnie tylko czy prócz tego ogólnego spisu zachowały szczegółowe metryki z tego okresu.

W Sępichowie widać urodzenia w tym okresie (rodzice Krzysztof, Barbara) ale brak dowodów by ich powiązać ze sobą. Może macie pomysł jakiś jak to ugryźć bo mi się wydaje, że ja już swoje pomysły i domysły wyczerpałem ;(

Moje drzewo kończy się teraz tak Wink


Jakby komuś nasunął się jakiś pomysł to z góry dziękuje Wink

_________________
Piotr Kaczmarczyk
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2021 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.221767 sekund(y)