Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
wtorek, 09 marca 2021

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sroczyński_WłodzimierzOffline
Temat postu:   PostWysłany: 03-05-2017 - 13:44
Zasłużony
Członek PTG


Dołączył: 09-10-2008
Posty: 23786
Skąd: Warszawa
Status: Offline
pewnie tak
i Z1942 też
i Z1928 też

_________________
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
https://genealodzy.pl/index.php?module=M ... 3odzimierz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
BadylarzOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-07-2017 - 17:29
Sympatyk


Dołączył: 24-03-2017
Posty: 192

Status: Offline
Witam !
Mam takie pytanie a propos protokołów przedmałżeńskich, jak np. dotyczących aktu nr 14 z 1881r.
http://poczekalnia.genealodzy.pl/pliki/ ... ly/352.jpg
Co oznaczają liczby obok druku: 251, 457, 376 ?

Pozdrowienia
Michał (Badylarz)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kaczmarek_AnetaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-07-2017 - 17:50
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 09-02-2007
Posty: 5619
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
Witam,

są to oznaczenia do księgi z aneksami do ślubów i tak dla aktu nr 14 , aneks można odnaleźć tu:
http://poczekalnia.genealodzy.pl/pliki/ ... k/0042.jpg
To chyba jedyny zachowany, ale trzeba przejrzeć dla pewności dalsze karty.

Pozdrawiam
Aneta
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
BadylarzOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-08-2017 - 21:36
Sympatyk


Dołączył: 24-03-2017
Posty: 192

Status: Offline
Witam !
Dzięki Aneto za odpowiedź, ale nie jestem usatysfakcjonowany. Aneks do aktu nr 14 znałem już wcześniej, nie zwróciłem tylko uwagi na numer 376. Jest to po prostu numer karty w księdze aneksów.
Natomiast dwa pozostałe numery związane są raczej z osobami tego protokołu i na pewno nie są numerami kart w księdze aneksów, bo sprawdziłem. Więc co mogą oznaczać ?

Pozdrowienia
Michał (Badylarz)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
aniataOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-08-2017 - 22:04
Sympatyk


Dołączył: 26-12-2013
Posty: 40

Status: Offline
Mnie powiedziano w kancelarii, ze nie ma ksiegi za 1918 i 1919 rok. Czy może ktos je widział, wie cos o nich? Na Dewajtis mówią, ze Świetego Krzyża nie mają. Pozdrawiam Anna Tłuchowska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sroczyński_WłodzimierzOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-08-2017 - 22:23
Zasłużony
Członek PTG


Dołączył: 09-10-2008
Posty: 23786
Skąd: Warszawa
Status: Offline
I mówią i piszą (w AAW), w wątku też o kancelarii było
1918 i 1919 jest w USC
http://usc.um.warszawa.pl/sites/usc.um. ... chiwum.pdf

_________________
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
https://genealodzy.pl/index.php?module=M ... 3odzimierz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kaczmarek_AnetaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 03-08-2017 - 08:05
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 09-02-2007
Posty: 5619
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
Badylarz napisał:
Witam !
Dzięki Aneto za odpowiedź, ale nie jestem usatysfakcjonowany. Aneks do aktu nr 14 znałem już wcześniej, nie zwróciłem tylko uwagi na numer 376. Jest to po prostu numer karty w księdze aneksów.
Natomiast dwa pozostałe numery związane są raczej z osobami tego protokołu i na pewno nie są numerami kart w księdze aneksów, bo sprawdziłem. Więc co mogą oznaczać ?

Pozdrowienia
Michał (Badylarz)


Witaj,
niestety, chyba nie pomogę.
Moi pradziadkowie również brali ślub w tej parafii i także zachował się podobny protokół, jednak oprócz numeru aktu i strony z księgi aneksów, innych numerów nie było. Wygląda to mimo wszystko na numery jakichś załączników - raczej nie numery aktów metryk chrztu (zbyt wysokie cyfry jak na mój gust, biorąc od uwagę parafie, w których rodzili się młodzi).

Może spróbuj per analogiam porównać inne zapisy?

Pozdrawiam
Aneta
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
mzielOffline
Temat postu:   PostWysłany: 09-09-2017 - 23:38
Zasłużony
Administrator Geneteki


Dołączył: 22-02-2011
Posty: 518
Skąd: Warszawa
Status: Offline
Gdyby ktoś, kiedyś miał możliwość dofotografowania braków w zasobie metryk z tej parafii, znajdujacym się w archiwum parafialnym, to w księdze obejmującej chrzty za lata 1826-1828 brakuje zdjęcia stron 130-131, na których są metryki nr 231-234 z 1826 r.

_________________
Pozdrawiam,
Michał
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
czerniakowiankaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-10-2018 - 16:12
Sympatyk


Dołączył: 23-06-2009
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Status: Offline
Sroczyński_Włodzimierz napisał:
a widzisz..nie zauważyłem, że 1831 niepełny jest w APie
sprawdzisz resztę pierwszej połowy XIX wieku pod kątem kompletności?
tzn czy jest jakiś niepokryty opublikowanymi (w szwa lub metryki.genealodzy.pl ) aktami zgonów?

tak - księga powinna być, nie została sfotografowana przez moją nieuwagę niesprawdzenie co w 1831 z APW jest


Szukałam, szukałam i niestety nie znalazłam - ani skanów, ani informacji Sad
Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie, czy brak aktów zgonów 1831 od 1-01 do 19-08 online (metryki.genealodzy.pl i szukajwarchiwach.pl) spowodowany jest faktycznym, fizycznym brakiem tychże? Czy po prostu nie zostały zdigitalizowane? W co w sumie trudno mi uwierzyć, a tak desperacko potrzebuję aktu nr 134... Sad

_________________
Córka Bożeny, wnuczka Jana, prawnuczka Franciszka, praprawnuczka Jana, prapraprawnuczka Franciszka, praprapraprawnuczka Daniela - Szczeblewskich z Warszawy.

[Szczeblewscy, Lawendowscy, Kuczyńscy, Gumowscy, Latosińscy/Latoszyńscy - z Warszawy]
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sroczyński_WłodzimierzOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-10-2018 - 17:35
Zasłużony
Członek PTG


Dołączył: 09-10-2008
Posty: 23786
Skąd: Warszawa
Status: Offline
jeśli odpowiedź dana "z góry" (tj przed zadaniem pytania:) w postaci inwentarza i skanów (patrz paginacja) nie przekonuje, to ktosiem będzie pracownik ewidencji APW

_________________
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
https://genealodzy.pl/index.php?module=M ... 3odzimierz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kuba64Offline
Temat postu:   PostWysłany: 18-12-2020 - 20:46
Członek PTG


Dołączył: 01-01-2011
Posty: 485
Skąd: Włochy
Status: Offline
Witam,

szukam metryk zgonów z 1900 roku. W 'Metryki' nie ma w ogóle tego rocznika (zgony), a w szukajwarchiwach są tylko te z początku roku:
https://szukajwarchiwach.pl/72/158/0/-/168/skan/full/M98SLp21D51d-wa8SCwREA

Czy ktoś z Was może mi pomoc?

Z góry dziękuję,
Kuba

_________________
Poszukuję rodziny Kuczyk z okolic Łucka (UA).
kuba[małpka]vodafone.it
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
aga_fgOffline
Temat postu:   PostWysłany: 20-02-2021 - 11:47
Sympatyk


Dołączył: 26-01-2021
Posty: 21

Status: Offline
Witam,

Czy ktoś ma dostęp do "Ludność katolicka w parafii Świętego Krzyża na Krakowskim Przedmieściu w Warszawskie 1791" ?

Ew. jakieś inne źródła informacji o parafianach świętokrzyskich.

Poszukuję wszelkich informacji o poniższych osobach (wszystkie dane wg. akt z Św. Krzyż.):

1. Jakob de Hais i Marianna de Rochlin - akt ślubu z dn. 17.04.1752
https://metryki.genealodzy.pl/metryka.p ... 133&y=2631

2. Gottfrid Schultz - ojciec młodego (jednocześnie świadek na poniższym ślubie)

3. Johann Henrik Schultz i Marianna Magdalena de Hais - akt ślubu z dn. 20.11.1780
https://metryki.genealodzy.pl/metryka.p ... =130&y=703

4. córka powyższych - Anna Magdalena Schultz - akt ur. 6.03.1781 (1781-122.jpg)
https://metryki.genealodzy.pl/metryka.p ... =143&y=742


o drógiej córce: Dorota Schultz - akt ur. 28.07.1799/chrzest 1.08.1799 już udało mi się zebrać więcej informacji.
(małżeństwo, dzieci, śmierć - są już poza parafią św. Krzyża)

Z góry dziękuję,
Agnieszka
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Sroczyński_WłodzimierzOffline
Temat postu:   PostWysłany: 21-02-2021 - 10:51
Zasłużony
Członek PTG


Dołączył: 09-10-2008
Posty: 23786
Skąd: Warszawa
Status: Offline
ale spis z 1791 (patrz AGAD, nie parafia także cały zespół 99) czy jego opracowanie raczej nie pomoże przy ślubie z 1752...

_________________
Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
https://genealodzy.pl/index.php?module=M ... 3odzimierz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
aga_fgOffline
Temat postu:   PostWysłany: 22-02-2021 - 12:43
Sympatyk


Dołączył: 26-01-2021
Posty: 21

Status: Offline
Dzięki za podpowiedź.
W sumie jak poczytałam o zakresie danych w tych spisach, to chyba najbardziej przydatny byłby:
"Spis ludności Warszawy z 1792 r. przeprowadzony przez magistrat warszawski na polecenie Komisji Policji Obojga Narodów" - nie mogę tego znaleźć w AGAD.

Agnieszka
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2020 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.307965 sekund(y)