Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
niedziela, 12 lipca 2020

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Andrzej_BOffline
Temat postu:   PostWysłany: 23-05-2020 - 12:00


Dołączył: 21-05-2020
Posty: 5

Status: Offline
Goś_Edmund napisał:
Waść Andrzeju!
To reszta, którą wyszukałem. Niestety Sulikowskich(poza Kowlem) brak, bo rejestr kończy się na literze R.
Parafia Kowel
Kraszewski Dominik i Felicja Krasowska,dz.: Zygmunt 1903/54, Edward 1905/126, Czesław 1909/86, Helena 1911/70, Zygmunt 1914/58
Sulikowski Edward (r.: Antoni i Anna z Gotfryderówna ) i Katarzyna Bielecka, zw. mał. w 1875r. (1875/5), dz.: Marianna 1880/60
Parafia Hulewiczów
Kraszewski Jan + Waleria Rafalska; dz.: Franciszka 1860/8, Erazma 1862/17, Walery 1865/12, Józef 1868/14, Kunegunda 1871/18
Parafia Nabrzuska
Kraszewski Józef 1868 (r.: Jan i Waleria z Rafalskich) i Maria Zawadzka, zw. mał. w 1894r. (1894/5); dz.: Teresa 1896/2, Apolonia 1899/9
Kraszewski Mikołaj i Petronela Rafalska zw. mał. Kołki 1892 (1892/2),dz.: Marianna 1892/32,Julia 1894/17, Antoni 1897/45, Paweł 1900/47, Rafał Hołody 1902/26 matka jako Rachwalska, Maria 1905/34, Aniela 1908/68 ojciec Michał.
Kraszewski Walery, ur. 1865 (r.: Jan i Waleria z Rafalskich) i Maria Paszkowska zw. mał. w 1886r. (1886/3), dz.: Teofila 1888/6, Michał 1891/2, Aleksander 1892/8, Adam 1895/9, Grzegorz 1898/16, Wiktoria 1901/9, Mikołaj 1903/54 matka Paczkowska, Marek 1905/24
Edmund
Witaj Edmundzie,

dzięki za te nowe informacje.
Ale nie mogę ich skojarzyć z moimi dotychczasowymi ustaleniami.
Jedyne co dla mnie konkretne to ten poprzedni zapis:

Kraszewski Antoni + Aniela Sulikowska; dz.: Jan 1875/32, matka Szulikowska , Adam 1884/14

Czego on dotyczy?
Czy to ze spisu parafian z parafii Nabrzuska?
Czy jest nazwa miejscowości? Z którego to roku?
Gdzie mozna zobaczyć oryginał tej księgi?

Co do Optowej, to znalazłem kilka metryk osób z tej osady w AGAD w wersji cyfrowej
https://www.agad.gov.pl/inwentarze/KMluck436x.xml
Zachowały się prawie kompletne ksiegi parafii Włodzimierzec z lat 1827-1864.
Znalazłem tam także metryki Sulikowskich.

Może to kogoś zainteresuje.
Jeszcze raz dzięki za pomoc,
Andrzej
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Goś_EdmundOffline
Temat postu:   PostWysłany: 23-05-2020 - 17:03
Sympatyk


Dołączył: 17-09-2006
Posty: 158

Status: Offline
Andrzej_B napisał:
Goś_Edmund napisał:
Waść Andrzeju!
To reszta, którą wyszukałem. Niestety Sulikowskich(poza Kowlem) brak, bo rejestr kończy się na literze R.
Parafia Kowel
Kraszewski Dominik i Felicja Krasowska,dz.: Zygmunt 1903/54, Edward 1905/126, Czesław 1909/86, Helena 1911/70, Zygmunt 1914/58
Sulikowski Edward (r.: Antoni i Anna z Gotfryderówna ) i Katarzyna Bielecka, zw. mał. w 1875r. (1875/5), dz.: Marianna 1880/60
Parafia Hulewiczów
Kraszewski Jan + Waleria Rafalska; dz.: Franciszka 1860/8, Erazma 1862/17, Walery 1865/12, Józef 1868/14, Kunegunda 1871/18
Parafia Nabrzuska
Kraszewski Józef 1868 (r.: Jan i Waleria z Rafalskich) i Maria Zawadzka, zw. mał. w 1894r. (1894/5); dz.: Teresa 1896/2, Apolonia 1899/9
Kraszewski Mikołaj i Petronela Rafalska zw. mał. Kołki 1892 (1892/2),dz.: Marianna 1892/32,Julia 1894/17, Antoni 1897/45, Paweł 1900/47, Rafał Hołody 1902/26 matka jako Rachwalska, Maria 1905/34, Aniela 1908/68 ojciec Michał.
Kraszewski Walery, ur. 1865 (r.: Jan i Waleria z Rafalskich) i Maria Paszkowska zw. mał. w 1886r. (1886/3), dz.: Teofila 1888/6, Michał 1891/2, Aleksander 1892/8, Adam 1895/9, Grzegorz 1898/16, Wiktoria 1901/9, Mikołaj 1903/54 matka Paczkowska, Marek 1905/24
Edmund
Witaj Edmundzie,

dzięki za te nowe informacje.
Ale nie mogę ich skojarzyć z moimi dotychczasowymi ustaleniami.
Jedyne co dla mnie konkretne to ten poprzedni zapis:

Kraszewski Antoni + Aniela Sulikowska; dz.: Jan 1875/32, matka Szulikowska , Adam 1884/14

Czego on dotyczy?
Czy to ze spisu parafian z parafii Nabrzuska?
Czy jest nazwa miejscowości? Z którego to roku?
Gdzie mozna zobaczyć oryginał tej księgi?

Co do Optowej, to znalazłem kilka metryk osób z tej osady w AGAD w wersji cyfrowej
https://www.agad.gov.pl/inwentarze/KMluck436x.xml
Zachowały się prawie kompletne ksiegi parafii Włodzimierzec z lat 1827-1864.
Znalazłem tam także metryki Sulikowskich.

Może to kogoś zainteresuje.
Jeszcze raz dzięki za pomoc,
Andrzej


Twoje Andrzeju pytania wymagają konkretnych wyjaśnień. Wspomniany przez Ciebie wypis to akt ślubu oraz urodzeń dzieci z de fakto parafii Nabrzuska choć faktycznie to była parafia Hołoby.
Co do dat to są tam dwie daty urodzeń dzieci, daty ślubu brak.Przytoczone wypisy z akt są utworzone z luźnych kartek metryk zabranych przez księży w momencie opuszczania kościołów wołyńskich. Wspomniane księgi metrykalne zostały zgromadzone na KUL-u ( a właściwie w Ośrodku Archiwów Bibliotek i Muzeów Kościelnych KUL) przez wiele lat i dr ks.Waldemar Witold Żurek od 2004r. opracowuje i wydaje poszczególne tomy "Wykazów osób z akt parafialnych Diecezji Łuckiej do 1945r.". Jest już wydanych IX tomów a w druku jest X. Gdy tylko pojawiają się zachowane gdzieś, przez kogoś (nie zawsze księży) trafiają do OABiMK KUL-u i zostaje opracowane oraz wydane.
Ja nie bez kozery podałem wspomniane wypisy, gdyż wiele z nich się zazębia i pewnikiem jest pokrewnych. Nie należy się sugerować miejscowościami bo śluby odbywały się w różnych parafiach z różnych przyczyn, nieraz bardzo prozaicznych, np. chwilowy brak księdza na parafii. albo w parafii pana młodego itp.
Jak wspomniałem będzie trudno zobaczyć oryginały.
Edmund
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Janusz_DobrzynskiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 24-05-2020 - 10:43
Sympatyk


Dołączył: 22-03-2020
Posty: 11

Status: Offline
Witajcie, może ktoś mi krótko objaśnić co zawierają poszczególne tomy wykazów ks. Żurka? Poszukuję przodków, Dobrzyńscy h. Jelita, o których wiem z dostępnych źródeł, że zamieszkiwali na Wołyniu, początek XIX w. okolice parafii Bucyń, Turzysk. Wcześniej , do ~1733 ich siedzibą był majątek Woźniki koło Łosic (Podlasie). Gdzie u Żurka ich szukać i gdzie zdobędę samego Żurka?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Goś_EdmundOffline
Temat postu:   PostWysłany: 24-05-2020 - 11:05
Sympatyk


Dołączył: 17-09-2006
Posty: 158

Status: Offline
Janusz_Dobrzynski napisał:
Witajcie, może ktoś mi krótko objaśnić co zawierają poszczególne tomy wykazów ks. Żurka? Poszukuję przodków, Dobrzyńscy h. Jelita, o których wiem z dostępnych źródeł, że zamieszkiwali na Wołyniu, początek XIX w. okolice parafii Bucyń, Turzysk. Wcześniej , do ~1733 ich siedzibą był majątek Woźniki koło Łosic (Podlasie). Gdzie u Żurka ich szukać i gdzie zdobędę samego Żurka?


Proszę przeczytać moje wyjaśnienia pod poprzednim postem. To da pewny obraz co zawierają tomy ks.Żurka. Ogólnie to Wołyń a inaczej biorąc Diecezję Łucka, niestety nie wszystkie parafie są tam reprezentowane. Wspomniane Buceń(Bucyń) niestety nie, tak samo Turzysk. Tomów jest IX, dziesiąty w druku. W najbliższym czasie spodziewam się mieć oba. Nie wiem co zawierają, jakie tam są parafie reprezentowane.Bardzo dużo ksiąg metrykalnych zostało zniszczonych, spalonych w trakcie rzezi wołyńskiej. Turzysk był w dekanacie kowelskim. Sprawdziłem i to co odkryłem podaję poniżej:
Parafia Kowel
Dobrzyński Henryk (r.:Szymon i Anna z Łownickich ) i Elżbieta Dalewska,
zw. mał. w 1884r. (1884/5); dz.: Władysław 1885/36
Dobrzyńska Stefania, dz.: Adam 1884/120
Dobrzyński Franciszek i Julia Raczyńska, dz.: Tadeusz 1893/9, 2-je w Kisielinie - (w Kisielinie Ich nie znalazłem)
Parafia Hołoby
Dobrzańska Stefania; dz.: Antonina 1887/33
Międzyrzec Korecki
Dobrzyński Adam, lat 39 z parafii Tajkury (r.:Edward i Klara z Rudnickich) i Maria Jasińska; zw. mał. w 1907r. (1907/6)
Parafia Łuck
Dobrzyński Antoni, urzędnik, 1903 (r.: Flagian, może Flawian, Jadwiga z Piątkowskich) i Janina Wrzosówka,1911; zw. mał. w 1932r. (1932/66), dz.: Danuta Teresa 28.02.1935/61
To było poszukiwanie po omacku i raczej bardzo przypadkowe wyszukania.
Edmund
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Andrzej_BOffline
Temat postu:   PostWysłany: 25-05-2020 - 10:14


Dołączył: 21-05-2020
Posty: 5

Status: Offline
Dzięki za cenne uwagi Edmundzie.
Z tych informacji pojawia mi się parę nowych kierunków poszukiwań.

Mam nadzieję, ze po tej epidemii uda mi się zajrzeć do archiwów KUL i odnaleźć oryginały poszukiwanych ksiąg.

Andrzej


Goś_Edmund napisał:
Andrzej_B napisał:
Goś_Edmund napisał:
Waść Andrzeju!
To reszta, którą wyszukałem. Niestety Sulikowskich(poza Kowlem) brak, bo rejestr kończy się na literze R.
Parafia Kowel
Kraszewski Dominik i Felicja Krasowska,dz.: Zygmunt 1903/54, Edward 1905/126, Czesław 1909/86, Helena 1911/70, Zygmunt 1914/58
Sulikowski Edward (r.: Antoni i Anna z Gotfryderówna ) i Katarzyna Bielecka, zw. mał. w 1875r. (1875/5), dz.: Marianna 1880/60
Parafia Hulewiczów
Kraszewski Jan + Waleria Rafalska; dz.: Franciszka 1860/8, Erazma 1862/17, Walery 1865/12, Józef 1868/14, Kunegunda 1871/18
Parafia Nabrzuska
Kraszewski Józef 1868 (r.: Jan i Waleria z Rafalskich) i Maria Zawadzka, zw. mał. w 1894r. (1894/5); dz.: Teresa 1896/2, Apolonia 1899/9
Kraszewski Mikołaj i Petronela Rafalska zw. mał. Kołki 1892 (1892/2),dz.: Marianna 1892/32,Julia 1894/17, Antoni 1897/45, Paweł 1900/47, Rafał Hołody 1902/26 matka jako Rachwalska, Maria 1905/34, Aniela 1908/68 ojciec Michał.
Kraszewski Walery, ur. 1865 (r.: Jan i Waleria z Rafalskich) i Maria Paszkowska zw. mał. w 1886r. (1886/3), dz.: Teofila 1888/6, Michał 1891/2, Aleksander 1892/8, Adam 1895/9, Grzegorz 1898/16, Wiktoria 1901/9, Mikołaj 1903/54 matka Paczkowska, Marek 1905/24
Edmund
Witaj Edmundzie,

dzięki za te nowe informacje.
Ale nie mogę ich skojarzyć z moimi dotychczasowymi ustaleniami.
Jedyne co dla mnie konkretne to ten poprzedni zapis:

Kraszewski Antoni + Aniela Sulikowska; dz.: Jan 1875/32, matka Szulikowska , Adam 1884/14

Czego on dotyczy?
Czy to ze spisu parafian z parafii Nabrzuska?
Czy jest nazwa miejscowości? Z którego to roku?
Gdzie mozna zobaczyć oryginał tej księgi?

Co do Optowej, to znalazłem kilka metryk osób z tej osady w AGAD w wersji cyfrowej
https://www.agad.gov.pl/inwentarze/KMluck436x.xml
Zachowały się prawie kompletne ksiegi parafii Włodzimierzec z lat 1827-1864.
Znalazłem tam także metryki Sulikowskich.

Może to kogoś zainteresuje.
Jeszcze raz dzięki za pomoc,
Andrzej


Twoje Andrzeju pytania wymagają konkretnych wyjaśnień. Wspomniany przez Ciebie wypis to akt ślubu oraz urodzeń dzieci z de fakto parafii Nabrzuska choć faktycznie to była parafia Hołoby.
Co do dat to są tam dwie daty urodzeń dzieci, daty ślubu brak.Przytoczone wypisy z akt są utworzone z luźnych kartek metryk zabranych przez księży w momencie opuszczania kościołów wołyńskich. Wspomniane księgi metrykalne zostały zgromadzone na KUL-u ( a właściwie w Ośrodku Archiwów Bibliotek i Muzeów Kościelnych KUL) przez wiele lat i dr ks.Waldemar Witold Żurek od 2004r. opracowuje i wydaje poszczególne tomy "Wykazów osób z akt parafialnych Diecezji Łuckiej do 1945r.". Jest już wydanych IX tomów a w druku jest X. Gdy tylko pojawiają się zachowane gdzieś, przez kogoś (nie zawsze księży) trafiają do OABiMK KUL-u i zostaje opracowane oraz wydane.
Ja nie bez kozery podałem wspomniane wypisy, gdyż wiele z nich się zazębia i pewnikiem jest pokrewnych. Nie należy się sugerować miejscowościami bo śluby odbywały się w różnych parafiach z różnych przyczyn, nieraz bardzo prozaicznych, np. chwilowy brak księdza na parafii. albo w parafii pana młodego itp.
Jak wspomniałem będzie trudno zobaczyć oryginały.
Edmund
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Andrzej_BOffline
Temat postu:   PostWysłany: 25-05-2020 - 15:57


Dołączył: 21-05-2020
Posty: 5

Status: Offline
Edmundzie, dzięki za te wyjaśnienia.

Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda dotrzeć do archiwum KUL w Lublinie i zobaczyć te oryginały. A może pojawią się w wersji cyfrowej.

Tak czy inaczej, mam kolejny trop, bedę szukał dalej.

Pozdrowienia,
Andrzej
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pmis1Offline
Temat postu:   PostWysłany: 26-05-2020 - 09:36
Sympatyk


Dołączył: 18-10-2019
Posty: 49

Status: Offline
Dzień dobry.
Chyba pomyliłem miejsce umieszczenia mego postu, więc piszę powtórnie.

Bardzo proszę o sprawdzenie poszczególnych nazwisk w parafiach Kowel, Turzysk, Hołoby:

- Ignacy Różański
- Apolonia Różańska z d.Skalska


Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr z Poznania
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Goś_EdmundOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-05-2020 - 10:58
Sympatyk


Dołączył: 17-09-2006
Posty: 158

Status: Offline
pmis1 napisał:
Dzień dobry.
Chyba pomyliłem miejsce umieszczenia mego postu, więc piszę powtórnie.

Bardzo proszę o sprawdzenie poszczególnych nazwisk w parafiach Kowel, Turzysk, Hołoby:

- Ignacy Różański
- Apolonia Różańska z d.Skalska


Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr z Poznania


Parafii Turzysk nie ma w tomach ks. Żurka. To co znalazłem to jest z parafii Kowel.
Parafia Kowel
Różański Albin i Anna Szyperówna ; dz.: Julianna 1890/109
Różański Feliks i Marianna Kucharska; dz.: Helena 1901/52, Zofia 1903/44, Władysław 1905/136, Stanisław 1908/10, Marianna 1910/31
Różański Ignacy Stanisław i Katarzyna Mazur; dz.: Rozalia 1912/7
Różański Jan (r.: Albin i Anna z Szyperów) i Józefa Brudek; zw. mał. w 1898r. (1898/24); dz.:Stanisława 1899/85,Leokadia 1901/114, Emilia 1903/135,Franciszek 1906/41, Zofia 1908/80;Różańska, Bronisława 1910/111, Antonina 1913/5,
Różański Jan (r.: Michał i Marianna z Braznowskich) i Teofila Szarwiłdówna;
zw. mał. w 1888r. (1888/84); dz.: Marianna 1889/84, matka zapisana jako Serwiło, Rozalia 1891/95, Zofia 1894/23, matka Serwiło,Jan 1896/47, Józef 1899/87, Leokadia 1901/129, Franciszek 1905/111
Różański Michał i Marianna Brzozowska’ dz.: Władysław 1884/45, Bronisława 1886/44
Różański Michał (r.: Ignacy i Marianna z Łuczaków) i Władysława Metler;
zw. mał. w 1911r. (1911/11); dz.: Janina 1912/36
Różański Stanisław (r.: Michał i Marianna z Brzoznowskich) i Ludwika Wiszniewska;
zw. mał. w 1889r. (1889/11) , dz.: Marianna 1899/105, Bronisława 1901/100, Franciszek 1903/2, Bernard 1907/12, Jadwiga 1909/44, Stanisława 1911/108
Różański Wincenty i Rozalia Gąsior ; dz.: Pelagia 1886/101
Różański Wincenty Ignacy (r.: Adam i Maria z Toperków) i Natalia Jadwiga Przybylska; zw. mał. w 1906r. (1906/6);dz.: Kazimierz 1906/31, ojciec Wincenty a matka Natalia
Nie ma w tych wypisach tego o co było pytanie, ale to co powyżej to też może być rodzinką
Edmund
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pmis1Offline
Temat postu:   PostWysłany: 27-05-2020 - 23:12
Sympatyk


Dołączył: 18-10-2019
Posty: 49

Status: Offline
Edmundzie bardzo dziękuję i pozdrawiam
Piotr z Poznania
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
J.MierzwinskiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 31-05-2020 - 21:56
Sympatyk


Dołączył: 22-11-2013
Posty: 13

Status: Offline
Dzień dobry wszystkim Forumowiczom
Dzięki dziełom księdza Żurka znalazłem wiele danych... posiadam kilka tomów. Niestety z braku czasu trudno jest mi pomagać innym poszukującym przodków.
Bardzo chętnie odkupię IX tom. Przegapiłem wydanie. Proszę też o info jak tom X będzie już dostępny.
Pozdrawiam serdecznie
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Marynicz_Marcin
Temat postu:   PostWysłany: 31-05-2020 - 22:29
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 20-06-2009
Posty: 2230
Skąd: Międzyrzecz
J.Mierzwinski napisał:
Dzień dobry wszystkim Forumowiczom
Dzięki dziełom księdza Żurka znalazłem wiele danych... posiadam kilka tomów. Niestety z braku czasu trudno jest mi pomagać innym poszukującym przodków.
Bardzo chętnie odkupię IX tom. Przegapiłem wydanie. Proszę też o info jak tom X będzie już dostępny.
Pozdrawiam serdecznie


W sprawie zakupu IX tomu najlepiej skontaktuj się z autorem. Jest to dosyć świeże wydanie, więc nie powinno byc jeszcze wyprzedane.

_________________
Pozdrawiam,
Marcin Marynicz

Zapraszam na mojego bloga genealogicznego :
https://przodkowieztamtychlat.blogspot.com/
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Maria_KlimasOffline
Temat postu:   PostWysłany: 16-06-2020 - 20:35
Sympatyk


Dołączył: 09-11-2008
Posty: 784

Status: Offline
Kocani jest już w sprzedaży X tom Wykazów...

A w nim parafie;

Kazimierka 1784-1826
Kisielin 1692-1829
Kowel1656-1831
Lubmol `1731-1838
Łanowce 1755-1826
Maciejów 1738-1826
Mielnica 1739-1826
Nabrzuska 1740-1826
Niewiarków 1698-1847
Ołyka 1669-1826
Ostróg 1614-1940
Ratatno 1761-1830
Równe 1689-1844
Tuczyn 1776-1826
Warkowicze 1735-1831

Pozdrawiam Maria
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
stevebrOffline
Temat postu:   PostWysłany: 17-06-2020 - 18:49


Dołączył: 28-02-2020
Posty: 7

Status: Offline
Witam szanownych Forumowiczów!
Czy we wspomnianym Wykazie są akty metrykalne z ksiąg parafii w Maniewiczach? Moi pradziadkowie w okresie międzywojennym osiedlili się na Wołyniu we wsi Konińsk, gm. Bielska Wola, pow. Sarny ale według administracji kościelnej była to parafia Maniewicze z powiatu Kowelskiego. Szukam informacji o śmierci mojego pradziadka Antoniego Zycha (ur.1886 r. Jabłonna k. Warszawy) s. Feliksa i Michaliny zd. Bąk - z rodzinnych relacji wynika, że możliwy okres to lata 1925-1930, o śmierci mojej prababci Zofii Zych zd. Badurek (ur. ok 1886 r. Latowicz, pow. Mińsk Maz.) c. Ignacego i Marianny - okres prawdopodobny to lata 1923 - 1928. Ponadto szukam akt małżeństw ich dzieci:
1) Leokadia Zych (ur.1906 lub 1908 Warszawa) z Janem Korcipa (ur.1913 r. Wszachów pow. Opatów) s. Jana i Anny - ta para to moi dziadkowie. Przy tej okazji także daty zgonu prababci Anny Korcipa zd. ?
2) Wacław Zych (ur. 1911?) z Walerią zd. ?
3) Eugenia Zych (ur.1913 par. Iwaniska) z Janem Piwowarskim ur.1902
4) Stanisława Zych ur. 1915 Iwaniska) z Mikołajem Ratomskim ur. 1906
5) Aleksander Zych z Malwiną zd. Jankiewicz
6) Janina Korcipa z ? Barcikowskim
Będę bardzo wdzięczny za pomoc Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Goś_EdmundOffline
Temat postu:   PostWysłany: 17-06-2020 - 22:02
Sympatyk


Dołączył: 17-09-2006
Posty: 158

Status: Offline
Parafia Maniewicze była młodą parafią, bo erygowana w 1927r. W tomach ks. Żurka nie występuje. Postaram się jutro sprawdzić Kowel, bo Maniewicze były w tym dekanacie.I dam znać
Edmund
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
stevebrOffline
Temat postu:   PostWysłany: 18-06-2020 - 17:23


Dołączył: 28-02-2020
Posty: 7

Status: Offline
Dzięki, będę wdzięczny. Ciągle mam nadzieję Smile
Pozdrawiam
Sławek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2020 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.453750 sekund(y)