Genealodzy.PL Podziel się na Facebooku

Genealodzy.PL

Użytkownik: Rejestracja
Hasło: Pamiętaj

Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty 15:10 poniedziałek, 25 marca 2019

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 10:46
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
Oki sprawdzam, bo Trzepowo do 1840 sprawdziłem i nic.... Podobnie aktu zgonu Wojciecha między 1821 a 1830 też tam nie ma... Tak więc musi być jakaś parafia obok gdzie uczęszczali... Szukam dalej 😁
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Arek_BerezaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 10:53
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 26-06-2015
Posty: 1851

Status: Offline
wg podpowiedzi Janka (szacun za zdolności poszukiwawcze) jest to parafia pobliska. W tym okresie braki w indeksach w pobliskich parafiach wykazuje Płock, Dobrzyków i Radziwie. Niestety szwa nie działa więc nie ma jak sprawdzić Sad chyba, że słowo blisko oznacza jednak nieco dalej Smile
Bo w indeksach pobliskich ja tego nie widzę a widać wszystkich Stanisławów
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
zeleznyOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 10:57
Sympatyk


Dołączył: 10-11-2013
Posty: 314

Status: Offline
Michale,

Kierunek poszukiwań właściwej bardzo bliskiej parafii to SE - z aktu zrodzi się spore zamieszanie, ale poczekajmy jak SZWA zacznie działać.

Pozdrawiam

Janek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 11:02
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
Już się nie mogę doczekać i czekam cierpliwie 😁😁
Michał
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Arek_BerezaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 11:10
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 26-06-2015
Posty: 1851

Status: Offline
Tak dla porządku zapomniałem o Miszewku Strzałkowskim, które też nie ma indeksów urodzeń za ten czas Smile

edit
Trafiony ale rzeczywiście zamieszanie będzie Smile
I pozostanie niepewność
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 14:13
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
Miszewko dokładnie...
Niech już odpala ja szw bo jestem mega ciekaw
Niestety na family jest do 1808....mize tam będzie akt zgonu Wojciecha, bo Agnieszkę już znalazłem.. A czy udało Wam się odczytać o jakiej wsi mowa w akcie ślubu Piotra... W akcie zgonu Agnieszki z 1830 jest zapisane, że również pochodziła z tej wsi
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Arek_BerezaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 14:24
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 26-06-2015
Posty: 1851

Status: Offline
odpalili przecież, inaczej bym nie napisał tego, co napisałem Smile
Nazwa wsi trudna do zidentyfikowania dla mnie ale lepsze jest to, że metryka chrztu była niby z Trzepowa z 1801 z 9 listopada tylko w indeksach brak Sad
Ale indeksy na podstawie skorowidza więc jakiś cień nadziei jest
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 15:16
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
https://szukajwarchiwach.pl/50/152/0/-/ ... RoC0YyPhSQ
Mam to urodzony w1837 ale skąd matka jego to Marianna a nie Zuzanna Głowacka... Dziwne w akcie zgonu Stanisława z 1907 roku z Białej jest np matka podana jako Marianna Głowacka... A w rzeczywistością to Zuzanna Głowacka... A teraz jeszcze inna i do tego nazwisko Bońkowski a w starych księgach Bóykowski.... Hmmm
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Arek_BerezaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 15:21
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 26-06-2015
Posty: 1851

Status: Offline
A imię ojca Cię nie niepokoi ? Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 15:28
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
A tego nie doczytałem czyli to nie ten Stanisław 😁
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Arek_BerezaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 15:43
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 26-06-2015
Posty: 1851

Status: Offline
To dobre pytanie ?
a dalej jest tylko ciekawiej, bo Piotr (ojciec) jest zapewne ochrzczony jako Tomasz (syn Wojciecha i Anny) ur. 1800 22 listopada. Piotr miał się urodzić 9.11.1801 wg metryki z Trzepowa (ponoć załączonej) ale po co w akcie ślubu z Trzepowa załączać odpis aktu chrztu z Trzepowa ? Bo to usc było ?
Bo jakoś nie widzę możliwości, że się dziecko rodzi 22.11.1800 a następne 9.11.1801.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 16:20
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
Napisałem już do ap plock o skan allegaty do ślubu Piotra i Zuzanny... Moze to coś wyjaśni... Jeśli ta wieś a akcie to Ploniawy jeśli dobrze odczytałem to może tam będę szukał. W akcie zgonu Agnieszki z 1830 z Trzepowo nazwa tej wsi się powtarza... Jest tyle pytań jeszcze...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
zeleznyOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 20:24
Sympatyk


Dołączył: 10-11-2013
Posty: 314

Status: Offline
Michale,

Piotr B. urodził się nie 9 ale 10 listopada 1801 roku w odleglejszej od Trzepowa parafii. Kolejny raz dowiesz się jak ewoluowało nazwisko.

Pozdrawiam

Janek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
cyganmokotowOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 21:30
Sympatyk


Dołączył: 18-06-2010
Posty: 328

Status: Offline
Mam to urodził się w 1801 10 listopad wieś Płomiany parafia Dobrzyń, jako Piotr Borkowski syn Wojciecha i Agnieszki 😉😁
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
zeleznyOffline
Temat postu:   PostWysłany: 19-10-2018 - 21:49
Sympatyk


Dołączył: 10-11-2013
Posty: 314

Status: Offline
Michale,

Jeszcze aby rozwiać Twoje wątpliwości w stosunku do zawierającego błędy aktu chrztu Stanisława B. z roku 1837 z Miszewka Strzałkowskiego, zwróć uwagę na podany wiek Stanisława w akcie chrztu jego pierworodnego syna Tomasza.

Pozdrawiam

Janek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2019 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.063279 sekund(y)