Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
piątek, 29 maja 2020

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
MarylaW.Offline
Temat postu:   PostWysłany: 29-03-2017 - 20:03
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 31-01-2007
Posty: 268
Skąd: Kluczbork woj.Opole
Status: Offline
Witaj Jacku!
Proszę o sprawdzenie Durda Jan ur.1903 zginął w Warszawie ,lecz okoliczności rodzinie nie są znane.

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Maryla Wojciechowska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lombarski_JacekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 29-03-2017 - 20:45
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2013
Posty: 150

Status: Offline
Marylko
niestety Durda Jan nie występuje. Biorąc jednak pod uwagę błędy jakie pojawiają się na nagrobkach wysyłam ci podobne nazwiska
DURMA, strz. 32 pp 8 DP, + 26.09.1939 r.
w Górkach, 1-MŻ Nowy Dwór Maz.,
ul. Słowackiego.
DURMAJ Jan, kan. 8 pal 8 DP,
+ 27.09.1939 r. w rej. Nowego Dworu Maz.,
1-MZ Nowy Dwór Maz., ul. Słowackiego.
Wileu poległych w Warszawie ma niestety NN na mogiłach.
Pozdrawiam Jacek L
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MarylaW.Offline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 08:40
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 31-01-2007
Posty: 268
Skąd: Kluczbork woj.Opole
Status: Offline
Jacku Dziękuję serdecznie

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Maryla Wojciechowska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
skafankaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 09:43
Sympatyk


Dołączył: 11-04-2015
Posty: 118
Skąd: Kraków
Status: Offline
Dzien dobry,
Proszę o sprawdzenie nazwiska Czechura oraz Jan (imię) Marek (nazwisko) syn Antoniego

I jeszcze jedno pytanie: gdzie udalo się Panu zdobyć książkę . Ja jestem tylko w posiadaniu tomu 2,4,5 i ciągle szukam brakujacych i nigdzie nei mogę znaleźć :/ Wydawnictwo tez już nie ma zachomikowanych tomów w magazynie :/
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lombarski_JacekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 14:05
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2013
Posty: 150

Status: Offline
skafanka napisał:
Dzien dobry,
Proszę o sprawdzenie nazwiska Czechura oraz Jan (imię) Marek (nazwisko) syn Antoniego

I jeszcze jedno pytanie: gdzie udalo się Panu zdobyć książkę . Ja jestem tylko w posiadaniu tomu 2,4,5 i ciągle szukam brakujacych i nigdzie nei mogę znaleźć :/ Wydawnictwo tez już nie ma zachomikowanych tomów w magazynie :/


Skafanko
Pierwsze pytanie.
Niestety Czechury brak.
Z najbliższych deformacji nazwiska wpadł mi w oko:
CZYHER Jan, + 11.09.1939r. w rej.
Zambrowa, 23-MZ Zambrów.

Marków jest sporo w tym:
MAREK Jan, * 1914r., ppor. 18 pp 26 DP,
+ 9.09.1939 r. w Warszawie, 1-KW
Warszawa, Żoliborz, ul. Powązkowska.

Poza Janem:
MAREK (bez imienia), strz. 43 pp 13 DP, + + 9.09.1939 r.
w Falenicy, 1-KW Warszawa,
Aleksanderów.
MAREK Andrzej, szer., + 12.10.1939 r.
w Łodzi, 24-KW Łódź, Doły,
ul. Strykowska.
MAREK Feliks, szer., + 25.09.1939r.
w Łukowie, 36-MZ Łuków.
MAREK Józef, kan. 2 dac, + 26.09.1939r
w Radomiu. 34—KW Radom,
ul. Limanowskiego.
MAREK Klemens, strz. 37 pp, + 14.09.1939 r.
w Olesinku, 38-CW Kocierzew.
MAREK Stefan, szer. 43 pp 13 DP,
128.09.1939 r. w Mińsku Maz., 36-KW
Mińsk Maz., ul. Kościelna.
MAREK Walenty, ppor. 60 pp,
+ 26.09.1939 r. w Warszawie na Bielanach,

Pytanie drugie:
Wszystkie tomy znajdują się w Bibliotece Miejskiej w Radomiu. Ot i cała tajemnica. Niektóre w wypożyczalni. Większość w czytelni.
Wiedząc, że nie dysponujesz pierwszym tomem (dwie części) założyłem osobne forum, żeby nie robić bałaganu i nie mieszać tych poległych w Kampanii Wrześniowej z poległymi później w innych okolicznościach i na innych frontach.

Pozdrawiam Jacek L
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
skafankaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 15:54
Sympatyk


Dołączył: 11-04-2015
Posty: 118
Skąd: Kraków
Status: Offline
Lombarski_Jacek napisał:
skafanka napisał:
Dzien dobry,
Proszę o sprawdzenie nazwiska Czechura oraz Jan (imię) Marek (nazwisko) syn Antoniego

I jeszcze jedno pytanie: gdzie udalo się Panu zdobyć książkę . Ja jestem tylko w posiadaniu tomu 2,4,5 i ciągle szukam brakujacych i nigdzie nei mogę znaleźć :/ Wydawnictwo tez już nie ma zachomikowanych tomów w magazynie :/


Skafanko
Pierwsze pytanie.
Niestety Czechury brak.
Z najbliższych deformacji nazwiska wpadł mi w oko:
CZYHER Jan, + 11.09.1939r. w rej.
Zambrowa, 23-MZ Zambrów.

Marków jest sporo w tym:
MAREK Jan, * 1914r., ppor. 18 pp 26 DP,
+ 9.09.1939 r. w Warszawie, 1-KW
Warszawa, Żoliborz, ul. Powązkowska.

Poza Janem:
MAREK (bez imienia), strz. 43 pp 13 DP, + + 9.09.1939 r.
w Falenicy, 1-KW Warszawa,
Aleksanderów.
MAREK Andrzej, szer., + 12.10.1939 r.
w Łodzi, 24-KW Łódź, Doły,
ul. Strykowska.
MAREK Feliks, szer., + 25.09.1939r.
w Łukowie, 36-MZ Łuków.
MAREK Józef, kan. 2 dac, + 26.09.1939r
w Radomiu. 34—KW Radom,
ul. Limanowskiego.
MAREK Klemens, strz. 37 pp, + 14.09.1939 r.
w Olesinku, 38-CW Kocierzew.
MAREK Stefan, szer. 43 pp 13 DP,
128.09.1939 r. w Mińsku Maz., 36-KW
Mińsk Maz., ul. Kościelna.
MAREK Walenty, ppor. 60 pp,
+ 26.09.1939 r. w Warszawie na Bielanach,

Pytanie drugie:
Wszystkie tomy znajdują się w Bibliotece Miejskiej w Radomiu. Ot i cała tajemnica. Niektóre w wypożyczalni. Większość w czytelni.
Wiedząc, że nie dysponujesz pierwszym tomem (dwie części) założyłem osobne forum, żeby nie robić bałaganu i nie mieszać tych poległych w Kampanii Wrześniowej z poległymi później w innych okolicznościach i na innych frontach.

Pozdrawiam Jacek L

Dzięki wielkie Smile
Wiem, że w Krakowie są na bibliotece Jagiellońskeij ale akurat te tomy, których poszukuje są dostepne tylko dla studentów historii;) Dlatego szukam po antykwariatach i aukcjach ale chyba łatwiej będzie mi się zapisać na studia w pazdzierniku Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lombarski_JacekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 16:08
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2013
Posty: 150

Status: Offline
Skafanko, ale zapisy na studia były chyba wcześniej. Chyba, że drugi nabór.Dziękuję[/quote] Laughing

[quote="Janina_Tomczyk"]Witaj Jacku,

Z maleńką nadzieją pytam czy w książce jest może ślad po moim wujku, który był zawodowym żołnierzem i podobno poległ w kampanii wrześniowej. Nazywał się WIETECKI JAN i podobno mógł zginąć w czasie walk nad Bzurą. Rodzina szukała go od lat bezskutecznie.

Janino
Niestety. Ani Wieteckiego ani Witeckiego Jana nie ma w pierwszym tomie.
Jest, owszem,
WITECKI Kazimierz, strz. 75 pp, ale to nie kapitan.

Widzę, że szukałaś już na stronie Bohaterowie bitwy nad Bzurą. Czy próbowałaś kontaktować się z Pawłem Rozdżestwieńskim z Muzeum w Sochaczewie. Mogę powiedzieć że jest encyklopedią wiedzy na ten temat, żeby go nie obrazić, nie nazywam go kopalnią wiedzy.
Może u niego znajdziesz odpowiedź? Szukaj go na stronie WWW muzeumsochaczew.pl
Trochę mi trudno uwierzyć, żeby po zawodowym kapitanie zaginął wszelki ślad. W jakim pułku służył? Czy wiesz?
Pozdrawiam Jacek L
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
lopatoOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 21:00
Sympatyk


Dołączył: 18-07-2008
Posty: 90

Status: Offline
Witam, poszukuję informacji o Tadeuszu Kujawskim ur.1918r. w Zajeziorzu pow. lipnowski syn Leokadii i Ignacego Kujawskich
Wstąpił w 1938 roku do 25 pułku Ułanów Wielkopolskich w charakterze ochotnika. zginął we wrześniu 1939r.
pozdrawiam Beata
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lombarski_JacekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 30-03-2017 - 21:15
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2013
Posty: 150

Status: Offline
Beato, niestety przykro mi.
Spośród Kujawskich są tylko:
KUJAWSKI Czesław, st. mar.,
+ 25.09.1939 r. na Helu, 10-MZ Hel.
KUJAWSKI Józef, szer., + 23.09.1939 r.
w Łodzi, 24-MZ Łódź, ul. Smutna.
KUJAWSKI Maksymilian, szer.,
+ 16.01.1940 r. w Toruniu, 44-MZ Toruń,
ul. Grudziądzka.
KUJAWSKI Towia, * 1902r„ szer.,
+ 2.09.1939 r. w Łodzi, 24-KW Łódź, Doły,
ul. Strykowska.

Pozdrawiam Jacek L
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Janina_Tomczyk
Temat postu:   PostWysłany: 31-03-2017 - 05:16
Nieaktywny


Dołączył: 10-12-2012
Posty: 1260

Janina_Tomczyk napisał:
t;]Witaj Jacku,

Z maleńką nadzieją pytam czy w książce jest może ślad po moim wujku, który był zawodowym żołnierzem i podobno poległ w kampanii wrześniowej. Nazywał się WIETECKI JAN i podobno mógł zginąć w czasie walk nad Bzurą. Rodzina szukała go od lat bezskutecznie.

Janino
Niestety. Ani Wieteckiego ani Witeckiego Jana nie ma w pierwszym tomie.
Jest, owszem,
WITECKI Kazimierz, strz. 75 pp, ale to nie kapitan.

Widzę, że szukałaś już na stronie Bohaterowie bitwy nad Bzurą. Czy próbowałaś kontaktować się z Pawłem Rozdżestwieńskim z Muzeum w Sochaczewie. Mogę powiedzieć że jest encyklopedią wiedzy na ten temat, żeby go nie obrazić, nie nazywam go kopalnią wiedzy.
Może u niego znajdziesz odpowiedź? Szukaj go na stronie WWW muzeumsochaczew.pl
Trochę mi trudno uwierzyć, żeby po zawodowym kapitanie zaginął wszelki ślad. W jakim pułku służył? Czy wiesz?
Pozdrawiam Jacek L


Dziękuję serdecznie Jacku za odpowiedź i podpowiedzi. Wybacz spóźnioną odpowiedź, ale znalazłam nareszcie jakiś ślad istnienia mego wujka, bo nie mogę odnaleźć jego aktu urodzenia, małżeństwa, ukończenia szkoły wojskowej i pracy w wojsku. Poza opowieściami mojej dawno zmarłej matki nic nie znajdowałam.

Mój kuzyn z Bydgoszczy szukał go w Sochaczewie ok 2000 roku (bezskutecznie) na prośbę mojego wujka, który jeszcze wówczas żył.
Dwa dni temu zadałam pytanie ogólne o Wieteckich w wyszukiwarce Polona ( zwykle pokazywała tylko Ryszarda Wieteckiego-tego kuzyna) i pokazał się Dziennik Personalny Nr 4 z 19.XII.1938 r gdzie na stronie 14 jest wymieniony Wietecki Jan w grupie niższych funkcjonariuszy administracji wojskowej jako odznaczony po raz pierwszy Brązowym Krzyżem Zasługi. Odszukałam ten Monitor Polski gdzie było zarządzenie o nadaniu odznaczeń pracownikom państwowym i ustaliłam, że to Jan Wietecki z Torunia, a rodzina mojej matki mieszkała wówczas w Bydgoszczy więc prawdopodobnie pracował w Garnizonie Toruń, a ten miał jednostkę również w Bydgoszczy.
To nareszcie jakiś jedyny ślad po tym wujku na cześć którego zostało nadane mi imię Janina w 1945 roku!!!
Oczywiście nie mam pewności gdzie dokładnie pracował i w jakim stopniu, bo moja matka czasem mijała się z prawdą, ale szukam teraz intensywniej, bo wiem jakiego używał nazwiska ( część rodzeństwa miała przekręcone nazwisko Wietecki na Witecki i prostowali to sądownie).
Zalogowałam się wczoraj na portal dobroni.pl i może mi pomogą w poszukiwaniach. Dziś zadzwonię do Zakładu Historii Wojskowej przy UMK w Toruniu i może mi pomogą w ustaleniu szkoły wojskowej oraz miejscu archiwowania dokumentów tej szkoły i tego garnizonu przed 1939 rokiem.
Dotychczas odczytywałam wiele dzienników personalnych i rozkazów w WBC i nic nie znajdowałam, co mnie bardzo zaskoczyło i zwątpiłam w istnienie tego wujka. Moja matka i żona tego zaginionego szukały go podobno przez PCK w czasie okupacji i dostały informację, że zginął od wybuchu bomby w czasie eskortowania kasy pułku, gdy ten wycofywał się spod Modlina. Sądzę iż była to Armia Poznań, a Jan Wietecki mógł być ułanem ( niekoniecznie w stopniu kapitana jak twierdziła moja matka).

Jeśli możesz mi coś podpowiedzieć na temat WP przed II WŚ poza tym co jest w Wikipedii, a szczególnie szkół i jednostek wojskowych z Bydgoszczy i Torunia to będę ogromnie wdzięczna.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lombarski_JacekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 31-03-2017 - 11:39
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2013
Posty: 150

Status: Offline
Janino, Janeczko, moja babcia miała na imię Janina, i była super babcią. Pozostawiła mi w swoich notatkach rozpisane drzewa genealogiczne rodziny po kądzieli od czasów Pogromu Pragi w 1794 roku.
Ale do rzeczy.
Kilka uwag:
Jeżeli byłby kapitanem i służył w kawalerii, to raczej byłby rotmistrzem.
Sprawdzałem w rocznikach oficerskich za lata 1930 i 1932 i nie znalazłem go, więc może z tym kapitanem to lekka przesada, albo, tak jak lekarze, prawnicy i kapelani dostał stopień z miejsca.
Inspektorat Armii Toruń, CAW sygn. I.302.7
Na czele Inspektoratów stali generałowie będący równocześnie członkami Ścisłej Rady Wojennej. I tak Inspektorat Armii I z siedzibą w Wilnie (gen. Edward Rydz-Śmigły) działał na terenie Okręgów Korpusów (OK) nr III i IX; Inspektorat Armii nr II w Warszawie (gen. Lucjan Żeligowski) – OK I i X; Inspektorat Armii nr III w Toruniu (gen. Leonard Skierski) – OK VII i VIII, Inspektorat Armii nr IV w Krakowie (gen. Stanisław Szeptycki) – OK IV i V; Inspektorat Armii nr V we Lwowie (gen. Stanisław Haller) – OK II i VI.
A nr 3 - Toruń
1921-1926 Leonard Skierski
1926-1927 Leonard Skierski
1932-1935 Mieczysław Norwid-Neugebauer
1935-1939 Władysław Bortnowski
Dowództwo Armii „Pomorze” w 1939
dowódca armii - gen. dyw. Władysław Bortnowski (inspektor armii z siedzibą w Toruniu)

O szkołach info wysyłam na PW

Poszukując Jana Wieteckiego natrafiłem na forum szlachta.org.pl taką informację. Może cię zaciekawi.
imię: irena
miasto: skierniewice
data: 2006-10-23 20:29:00
email: alelo5
gg: 6572583
www:
Witam i pozdrawiam. Poszukuję osób o nazwisku-Wietecki.Mój ojciec miał na imię Lucjan.Nasz herb to LELIWA-ODM. KSIĘŻYC.Proszę o kontakt.

Pozdrawiam Jacek L
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Janina_Tomczyk
Temat postu:   PostWysłany: 31-03-2017 - 14:30
Nieaktywny


Dołączył: 10-12-2012
Posty: 1260

Dziękuję Jacku za miłe zdrobnienie imienia i rzeczową odpowiedź oraz ciekawą informację z forum szlachta.org.pl, gdzie spróbuję nawiązać kontakt. Mam wywód moich Wieteckich do początku XIX wieku i szlachectwa tu się nie dopatrzyłam, ale była w XVIII wieku szlachecka rodzina Wieteckich z Debrzna na Pomorzu ( mam takie metryki) więc we wcześniejszych okresach mogły istnieć jakieś związki rodzinne.
Sądzę, że z tym stopniem kapitana Jana Wieteckiego to jakaś przesada, albo był awansowany tuż przed wybuchem wojny 1939 roku.
Z tego zapisu w Dzienniku Personalnym MSW i w Monitorze Polskim z 1938 roku o nadaniu Brązowego Krzyża Zasługi wynika, że był wówczas niższym funkcjonariuszem administracji wojskowej więc i ranga wojskowa była chyba niższa. Sądzę, że pracował w kwatermistrzostwie w Toruniu lub w Bydgoszczy i mógł zajmować się kasą pułku skoro wg relacji mojej matki zaginął podczas konwojowania kasy pułku przy odwrocie Armii "Pomorze" ( Poznań) spod Modlina.
Nie znam struktur wojskowych na tym terenie oraz szkół jakie tam mogły funkcjonować, ale zapewne naukę zaczynał bez matury na niższych stopniach kształcenia. Mój dziadek - ogrodnik z zawodu miał wielkie ambicje kształcenia synów , najstarszego Janka na oficera WP, a młodszego Kazimierza na księdza więc posłał ich do "Szkół", kolejny syn Franciszek poszedł do" terminu" na krawca i był tak dobry w zawodzie, że po wojnie prezesował Spółdzielni Krawieckiej w Bydgoszczy. Niestety młodszy powołania nie miał na księdza, łaciny nie umiał i został buchalterem, mężem i ojcem więc dziadek po śmierci Janka był bardzo rozczarowany rodziną.
Czy te ambicje dziadka to pokłosie legend szlacheckich w rodzinie? Nie wiem tego bo dziadka nigdy nie poznałam. Moja najmłodsza kuzynka wyszła jednak za szlachetnie urodzonego z przydomkiem Dzierżykraj i jest z rodziną umieszczona w genealogii Minakowskiego.
Ja chcę jednak dociec jak było z tym moim wujkiem bo sprawę otacza jakaś dziwna tajemnica braku śladów w dokumentacji jego życia i nie mam nawet jego zdjęcia, a mam 2 zdjęcia jego żony. Nęka mnie to od wielu lat i nie tracę nadziei na rozwikłanie tego co się z nim stało.
Zakład Historii Wojska przy UMK w Toruniu zajmuje się wojskowością i uzbrojeniem Ukrainy i Rosji, a nie strukturami szkolnymi na terenie Torunia i okolic więc nic się nie dowiedziałam i nie dowiem. Przy takim nauczaniu już nie dziwi mnie poziom wiedzy o Polsce i jej dziejach prezentowany w telewizji przez studentów i młodych magistrów.
W Wojskowym Biurze Historycznym przy CAW niewiele się dowiedziałam, bo teczki Jana Wieteckiego nie ma, kwerend się nie robi, dygitalizacji nie ma i tylko za zgodą szefa CAW będę mogła sama tam szukać rozkazów, personaliów i innych materiałów szczątkowych jakie pozostały.
Jak wszędzie gdzie się o coś pytamy spotykamy się z niechęcią ( o do genealogii rodzinnej to chyba potrzebne?), ale poza nami jak widzę niewiele pamięci o tych ludziach pozostanie. Najwyżej główni dowódcy, a ci co krew przelewali pozostaną bezimienna masą na śmietniku historii.
Naród, który nie zna własnej historii, nie wyciąga z niej wniosków jest skazany na zagładę bo interesuje się wszystkim i wszystkimi, a własnych dziejów nie zna i jest podatny na wszelką propagandę, zarówno prawicową jak lewicową.
Dziękuję Ci Jacku za wszystko i proszę o pomoc każdego kto zna historię uczelni wojskowych i jednostek wojskowych z okolic Torunia i Bydgoszczy.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
maria.mazurOffline
Temat postu:   PostWysłany: 31-03-2017 - 16:46
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 22-08-2011
Posty: 127

Status: Offline
Dzień dobry,

poszukuję Zbigniewa Klawe syna Leona, urodzonego 3-2-1879 w Porzeczu pow. Płoskirów, ppułkownika rezerwy wojsk inżynieryjnych i saperskich. Prawdopodobnie zginął w kampanii wrześniowej

Z góry dziękuję
Maria
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lombarski_JacekOffline
Temat postu:   PostWysłany: 31-03-2017 - 21:17
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2013
Posty: 150

Status: Offline
Janino, Janeczko
Na PW wysłałem ci informację o płk T. Najszybciej u niego zasięgniesz informacji. Kontaktowałem się z nim i sprawiał dobre wrażenie. Może ci pomoże.

Pozdrawiam Jacek L

Mario
Znalazłem sporo informacji na temat ppłk Zbigniewa Klawe, z informacją o zmianie nazwiska 1 1938 roku włącznie, poza tą najważniejszą, o miejscu spoczynku. Przynajmniej w I. Tomie Księgi pochowanych. Może znajdziesz go na forum Skafanki?

Wg książki telefonicznej Generalnego Gubernatorstwa na rok 1942 w Warszawie mieszkał dypl. inż. arch. Zbigniew Klawe. Adres: Krakowskie Przedmieście 16/18. Czy to był on, trudno powiedzieć. Mógł zginąć, a pozostała informacja o numerze telefonu. Przed wojną twój Klawe (inż. ppłk) mieszkał przy Świętokrzyskiej 15.
Czy szukałaś informacji w Muzeum Miasta Warszawy lub w CAW?
Pozdrawiam Jacek L
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krzyś98Offline
Temat postu:   PostWysłany: 02-04-2017 - 11:18
Sympatyk


Dołączył: 02-04-2017
Posty: 57

Status: Offline
Dzień dobry,
A jest jakaś informacja na temat:
Jan Krysztofiak s. Jana i Franciszki z d. Jeż (miejscowość: Zagórze, pow. skierniewicki, woj. łódzkie)
Antoni Ziółczyk s. Jana i Marianny z d. Pieczywoda (miejscowość: Popień, pow. brzeziński, woj. łódzkie)
Jan/ Janek Biskupski s Franciszka i Katarzyny z d. Marat (miejscowość: Janisławice, pow. skierniewicki, woj. łódzkie)

Pozdrawiam, Krzyś
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2020 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.076702 sekund(y)