Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
piątek, 29 marca 2024

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
MariannaFOffline
Temat postu:   PostWysłany: 25-10-2017 - 16:58
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299

Status: Offline
Zastanawiam się, kiedy twórcy projektu GWA zaczną nas, użytkowników traktować poważnie i umożliwią dłuższe, bezproblemowe korzystanie. Ostatnia długa przerwa techniczna miała to zapewnić. Na obietnicach się skończyło. Projekt znów nie działa, nie można otwierać plików pobranych pierwszy raz. Jeżeli jakiś plik został pobrany przed dniem 22 października br. można go otworzyć ponownie, choć niektóry jest niemożliwy do odczytania ze względu na bardzo małą ostrość. Istnieje jakieś sensowne uzasadnienie tego wszystkiego? Jak długo jeszcze jesteśmy zdani na zabawę „w kotka i myszkę”?
Pozdrawiam
Marianna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
aniataOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-10-2017 - 12:14
Sympatyk


Dołączył: 26-12-2013
Posty: 41

Status: Offline
Nie można wczytać miniatur, jeśli już któraś się wczyta, nie można pobrać jpg, a na listy do administratora nie ma odpowiedzi. Masakra! Anna Tłuchowska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
jodrowskaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-10-2017 - 19:38
Sympatyk


Dołączył: 26-10-2017
Posty: 15
Skąd: Toruń
Status: Offline
Czy ktoś wie kiedy ta awaria się skończy ?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MariannaFOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-10-2017 - 21:21
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299

Status: Offline
Właśnie, kiedy ? ! Osoby odpowiedzialne za GWA milczą. Na pytania nie odpowiadają, żadnej informacji, żadnego komunikatu.
Pozostaje nam chyba tylko wróżka Smile
Pozdrawiam
Marianna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
bieleckiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 08:29
Sympatyk


Dołączył: 18-10-2007
Posty: 426

Status: Offline
U mnie wszystko działa, w każdym razie teraz.
Łukasz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
beatpatt35Offline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 08:39
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 27-04-2011
Posty: 791

Status: Offline
bielecki napisał:
U mnie wszystko działa, w każdym razie teraz.
Łukasz


Czy "działa" u Pana parafia Skępe rocznik 1891 ?

_________________
Michał Chrzanowski
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
bieleckiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 08:49
Sympatyk


Dołączył: 18-10-2007
Posty: 426

Status: Offline
beatpatt35 napisał:
bielecki napisał:
U mnie wszystko działa, w każdym razie teraz.
Łukasz


Czy "działa" u Pana parafia Skępe rocznik 1891 ?


Sygnatura 10 z par. Skępe rzeczywiście nie działa. Ale reszta tak.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Nastian
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 10:33
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 25-07-2009
Posty: 135

Mnie nie wczytują się skany z Nakła i Potulic, z wyjątkiem pierwszych roczników. Ten sam problem zdaje się dotyczyć też innych pobliskich miejscowości.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
bieleckiOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 12:26
Sympatyk


Dołączył: 18-10-2007
Posty: 426

Status: Offline
Nastian napisał:
Mnie nie wczytują się skany z Nakła i Potulic, z wyjątkiem pierwszych roczników. Ten sam problem zdaje się dotyczyć też innych pobliskich miejscowości.


A teraz i mnie się przestało cokolwiek wczytywać.

Łukasz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MariannaFOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 13:04
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299

Status: Offline
Sprawdziłam i okazuje się, że skany z których wcześniej korzystałam w różnych parafiach (dokładnie przed 22 października) otwierają się poprawnie i można z nich korzystać. Natomiast do plików pobieranych po raz pierwszy nie ma dostępu.
Marianna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Jurek_PliethOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 18:03
Sympatyk


Dołączył: 22-12-2010
Posty: 259
Skąd: Gdańsk
Status: Offline
Tak, potwierdzam - kicha totalna. W większości nie otwierają się nawet skany przeze mnie kiedyś zindeksowane, a więc kiedyś oglądnięte! Jeśli w jednym miejscu następuje poprawa, to w dziesięciu innych pogorszenie. IMO autorzy tego serwisu to kompletni amatorzy i tam nigdy nie będzie do końca dobrze. Chyba, że w ramach reklamacji ktoś od nowa ten serwis stworzy, bo to ciągłe poprawianie jest kompletnie bez sensu.

_________________
www.plieth.com
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Piotr_JuszczykOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 20:45
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 30-12-2010
Posty: 682

Status: Offline
Jednym z powodów słabego działania jest bardzo dobra jakość skanów. Tak dobra że nikomu nie potrzebna Smile
Trochę jakby ktoś zrobił projekt na dożywianie biednych ludzi i od śniadania do kolacji byłby sam kawior Smile
Miało być drogo i osiągnięto pełen sukces ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
EderOffline
Temat postu:   PostWysłany: 27-10-2017 - 22:31
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 20-11-2008
Posty: 428
Skąd: Toruń
Status: Offline
Jurek_Plieth napisał:
Tak, potwierdzam - kicha totalna. W większości nie otwierają się nawet skany przeze mnie kiedyś zindeksowane, a więc kiedyś oglądnięte! Jeśli w jednym miejscu następuje poprawa, to w dziesięciu innych pogorszenie. IMO autorzy tego serwisu to kompletni amatorzy i tam nigdy nie będzie do końca dobrze. Chyba, że w ramach reklamacji ktoś od nowa ten serwis stworzy, bo to ciągłe poprawianie jest kompletnie bez sensu.

Projekt kosztował 7 mln. a odpowiedzialną za dostawę oraz wdrożenie infrastruktury była firma LOGON S.A. z Bydgoszczy.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Nastian
Temat postu:   PostWysłany: 28-10-2017 - 00:32
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 25-07-2009
Posty: 135

"Profejsonlany sprzęt do naprawy" na bilbordzie przy siedzibie tej firmy przez lata mnie kłuł w oczy.

No cóż, awarie się zdarzają. Podobno "funkcjonalność przeglądania skanów powinna być przywrócona 31.10.2017".
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Romanowski_PiotrOffline
Temat postu:   PostWysłany: 28-10-2017 - 11:26
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 30-09-2007
Posty: 153
Skąd: ziemia dobrzyńska
Status: Offline
Nastian napisał:
"[...] No cóż, awarie się zdarzają. Podobno "funkcjonalność przeglądania skanów powinna być przywrócona 31.10.2017".


Problem w tym że tutaj zdarzają się nie-awarie;)
Ten chocholi taniec trwa już ponad dwa lata, więc przypuszczam, że funkcjonalność zostanie przywrócona nie 31 a 32 października, czyli w dniu którego jeszcze nie wymyślili w kalendarzu.

P.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie GMT - 12 Godzin
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2024 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.882667 sekund(y)