Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
niedziela, 10 listopada 2024

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
bkalafatOffline
Temat postu: Re: Drzewo w formie plakatu  PostWysłany: 14-11-2023 - 08:56
Sympatyk


Dołączył: 05-07-2016
Posty: 138

Status: Offline
Czy ktoś mając co najmniej 2 drzewa na jednym swoim koncie usuwając drzewo "główne" utracił dostęp do oglądania drzew osób które go zaprosiły do ich drzew? Jak to działa?

_________________
Ben
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pebroOffline
8 Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 15:55
Sympatyk


Dołączył: 06-01-2020
Posty: 40

Status: Offline
Irek_Bartkowski napisał:
Witam
Po 5 dniach przyszedł e-mail i udało się zmienić hasło.

Szczęśliwiec Smile
U mnie minęło 2 tygodnie i nic. Program FTB też leży, Support nie odpowiada.
Wiele osób ma takie problemy blog i nic w tej sprawie nie robią. Już wiem, że nigdy nie zapłacę za MyHeritage. Taki sposób działania to jest TRAGEDIA!

_________________
--
Pozdrawiam Paweł
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zofia_Gonet_AntoniszynOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 17:51
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 07-02-2009
Posty: 125

Status: Offline
Widzę, że nie tylko ja mam takie problemy...

Od kilku dni nie mogę zalogować się, co mnie strasznie denerwuje, e-maila też nie widać, a tyle pieniędzy płacimy za korzystanie z MH - powinni nam przesunąć terminy wnoszenia opłat, a przede wszystkim zrobić coś z tym problemem!!!

Pozdrawiam Wszystkich zniecierpliwionych!
ZosiaA
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
HKCiszewskaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 19:48
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2022
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
U mnie również są problemy z logowaniem. Cały czas jest komunikat, że hasło straciło ważność. Piszę maile i żadnej odpowiedzi. Nie mam pojęcia co zrobić a mam abonament jeszcze ważny 2 lata .Pozdrawiam Halina
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pen60Offline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 20:37
Sympatyk


Dołączył: 18-05-2010
Posty: 840

Status: Offline
Witam,
Ja też mam ten sam problem. Moje hasło straciło ważność. Piszą że wysłali na maila informacje jak ustawić
nowe hasło. Od dwóch tygodni nic do mnie nie doszło. Codziennie minimum pięć razy przypominam się.
Nie ma efektu. To jakiś skandal, lekceważenie wszystkich.
Pozdrawiam
Marek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Heropolitanska_IzabelaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 21:21
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 25-08-2007
Posty: 411

Status: Offline
Ze swojej strony MyHeritage trzeba wysłać maila do Obsługi klienta. Po ok. 1,5 tygodniu oczekiwania dostałam odpowiedź, żebym spróbowała się ponownie zalogować. Nic to nie dało (a może dało). Ale po ok. 10 min. otrzymałam kolejnego maila (zapisany został w Społeczności), w którym został podany sposób zmiany hasła. Ten mail miał informację, że jest ważny tylko 30 min. Ale się udało i mój MyHeritage jest już czynny. Samo klikanie, nawet wielokrotne, w OK, że hasło straciło ważność i MyHeritage wysłał Ci kolejnego maila nic nie daje. Przynajmniej w moim przypadku.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
HKCiszewskaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 21:27
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2022
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
Też dostałam wiadomość ,że co wysłali ale jakoś nic nie doszło .Piszę do nich bez odzewu.Pozdrawiam Halina
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Heropolitanska_IzabelaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 21:47
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 25-08-2007
Posty: 411

Status: Offline
Ale proszę zrobić tak jak napisałam. Wysłać poprzez formularz odrębnego maila informującego, że nie docierają żadne wiadomości od nich. Wtedy dostałam odpowiedź i kolejnego maila informującego jak zmienić hasło.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
HKCiszewskaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 23:00
Sympatyk


Dołączył: 29-05-2022
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
Wysłałam przez formularz maila i czekam już tydzień-bez odzewu .Tylko się zastanawiam jakim cudem moje hasło straciło ważność ? To jest ciekawostka? Pozdrawiam Halina
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ZdzirekOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 20-11-2023 - 23:51
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 22-08-2020
Posty: 56

Status: Offline
NIc nowego nie napiszę ale mam ten sam problem. I już do nich napisałem. Ciekawe czy znowu zadzwoni do mnie w przyszłym roku sprzedawca z akcją sprzedaży? Automatyczne odnawianie miałem wyłączone ale chyba trzeba będzie to jeszcze sprawdzić po odzyskaniu dostępu do konta. Łączę się w bólu
Irek Stępień
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wojtek_WOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 21-11-2023 - 09:08
Sympatyk


Dołączył: 01-07-2014
Posty: 118

Status: Offline
HKCiszewska napisał:
Wysłałam przez formularz maila i czekam już tydzień-bez odzewu .Tylko się zastanawiam jakim cudem moje hasło straciło ważność ? To jest ciekawostka? Pozdrawiam Halina


Hasła zresetowali. Najszybciej reagują na wiadomości wysłane przez messenger.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Pieczątkiewicz_KrzysztofOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 21-11-2023 - 10:04
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 22-03-2009
Posty: 99

Status: Offline
U mnie to samo. Drugi tydzień czekam, było identycznie jak u Hipolitańskiej. Oczywiście nie zdążyłem z tymi 30 minutami. Prawie pół godziny rozmawiałem telefonicznie, pan Aaron obiecał ponad tydzień temu, że "wkrótce" dostanę maila z instrukcją zmiany hasła. Dostałem, ale link nie działa! Następne monity nic nie dają.
Tragedia.
Krzysztof_Pieczątkiewicz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Heropolitanska_IzabelaOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 21-11-2023 - 10:41
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 25-08-2007
Posty: 411

Status: Offline
Do pana Pieczątkiewicza
Rozumiem, że pisząc "Hipolitańska" miał Pan na myśli mnie. Muszę przyznać, że jest to bardzo śmieszne przejęzyczenie. Ubawiłam się. Do tej pory się nie spotkałam. Ale moja krewna Leonilla, prawie 72 lata temu pisała w liście, że jakaś dama wołała do niej "pani Hipotańska". Też zabawnie. Serdecznie pozdrawiam Izabela Heropolitańska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Czerwik_RyszardOffline
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 21-11-2023 - 13:46
Sympatyk


Dołączył: 26-11-2020
Posty: 39

Status: Offline
Od kilku dni mam problem z otrzymaniem maila z MyHeritage z informacją jak zmienić hasło. Zgłaszałem tę usterkę kilkakrotnie przez formularz kontaktowy.
Dotyczy to nie tylko naszego kraju ale i USA.
Czekam na naprawę.
Pozdrawiam.

Właśnie otrzymałem maila na który czekałem kilka dni ( u mnie przesłano go na konto pocztowe odebranych wiadomości do folderu Społeczności ) Ustawiłem nowe hasło i mogę się zalogować na stronę w MyHeritage.

Jeszcze raz przesyłam pozdrowienia dla szanownych forumowiczów.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Natalia_Karakola
Temat postu: Re: Logowanie problem  PostWysłany: 21-11-2023 - 21:08
Sympatyk


Dołączył: 27-09-2017
Posty: 25

Pieczątkiewicz_Krzysztof napisał:
U mnie to samo. Drugi tydzień czekam, było identycznie jak u Hipolitańskiej. Oczywiście nie zdążyłem z tymi 30 minutami. Prawie pół godziny rozmawiałem telefonicznie, pan Aaron obiecał ponad tydzień temu, że "wkrótce" dostanę maila z instrukcją zmiany hasła. Dostałem, ale link nie działa! Następne monity nic nie dają.
Tragedia.
Krzysztof_Pieczątkiewicz


Dzień dobry! Również należę do grona osób, które straciły dostęp do konta MyHeritage. Jako, że nie nadchodziły żadne maile z instrukcjami jak ustawić nowe hasło, napisałam wiadomość do supportu i po tej akcji e-mail nadszedł. Niestety instrukcja, jaka nadeszła, zawiera odnośnik (na pomarańczowym polu), który jest nieaktywny. Wydaje mi się, że jest to problem, o którym i Pan wspomniał. Nadeszły jeszcze trzy takie e-maile, nestety, wszystkie z nieaktywnym odnośnikiem dot. ustawienia nowego hasła (nie da się ustawić kursoru i kliknąć). Wiadomość tę sprawdzałam zarówno na laptopie, jak i na urządzeniach mobilnych.

Czy ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją albo też mają na nią rozwiązanie?

_________________
Serdecznie pozdrawiam,
Natalia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2024 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.322469 sekund(y)