Autor |
Wiadomość |
bkalafat |
|
Temat postu: Re: Drzewo w formie plakatu
Wysłany: 14-11-2023 - 08:56
|
|
Dołączył: 05-07-2016
Posty: 138
Status: Offline
|
|
Czy ktoś mając co najmniej 2 drzewa na jednym swoim koncie usuwając drzewo "główne" utracił dostęp do oglądania drzew osób które go zaprosiły do ich drzew? Jak to działa? |
_________________ Ben
|
|
|
|
|
pebro |
|
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 15:55
|
|
Dołączył: 06-01-2020
Posty: 40
Status: Offline
|
|
Irek_Bartkowski napisał:
Witam
Po 5 dniach przyszedł e-mail i udało się zmienić hasło.
Szczęśliwiec
U mnie minęło 2 tygodnie i nic. Program FTB też leży, Support nie odpowiada.
Wiele osób ma takie problemy blog i nic w tej sprawie nie robią. Już wiem, że nigdy nie zapłacę za MyHeritage. Taki sposób działania to jest TRAGEDIA! |
_________________ --
Pozdrawiam Paweł
|
|
|
|
|
Zofia_Gonet_Antoniszyn |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 17:51
|
|
Dołączył: 07-02-2009
Posty: 125
Status: Offline
|
|
Widzę, że nie tylko ja mam takie problemy...
Od kilku dni nie mogę zalogować się, co mnie strasznie denerwuje, e-maila też nie widać, a tyle pieniędzy płacimy za korzystanie z MH - powinni nam przesunąć terminy wnoszenia opłat, a przede wszystkim zrobić coś z tym problemem!!!
Pozdrawiam Wszystkich zniecierpliwionych!
ZosiaA |
|
|
|
|
|
HKCiszewska |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 19:48
|
|
Dołączył: 29-05-2022
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
|
|
U mnie również są problemy z logowaniem. Cały czas jest komunikat, że hasło straciło ważność. Piszę maile i żadnej odpowiedzi. Nie mam pojęcia co zrobić a mam abonament jeszcze ważny 2 lata .Pozdrawiam Halina |
|
|
|
|
|
pen60 |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 20:37
|
|
Dołączył: 18-05-2010
Posty: 840
Status: Offline
|
|
Witam,
Ja też mam ten sam problem. Moje hasło straciło ważność. Piszą że wysłali na maila informacje jak ustawić
nowe hasło. Od dwóch tygodni nic do mnie nie doszło. Codziennie minimum pięć razy przypominam się.
Nie ma efektu. To jakiś skandal, lekceważenie wszystkich.
Pozdrawiam
Marek |
|
|
|
|
|
Heropolitanska_Izabela |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 21:21
|
|
Dołączył: 25-08-2007
Posty: 411
Status: Offline
|
|
Ze swojej strony MyHeritage trzeba wysłać maila do Obsługi klienta. Po ok. 1,5 tygodniu oczekiwania dostałam odpowiedź, żebym spróbowała się ponownie zalogować. Nic to nie dało (a może dało). Ale po ok. 10 min. otrzymałam kolejnego maila (zapisany został w Społeczności), w którym został podany sposób zmiany hasła. Ten mail miał informację, że jest ważny tylko 30 min. Ale się udało i mój MyHeritage jest już czynny. Samo klikanie, nawet wielokrotne, w OK, że hasło straciło ważność i MyHeritage wysłał Ci kolejnego maila nic nie daje. Przynajmniej w moim przypadku. |
|
|
|
|
|
HKCiszewska |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 21:27
|
|
Dołączył: 29-05-2022
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
|
|
Też dostałam wiadomość ,że co wysłali ale jakoś nic nie doszło .Piszę do nich bez odzewu.Pozdrawiam Halina |
|
|
|
|
|
Heropolitanska_Izabela |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 21:47
|
|
Dołączył: 25-08-2007
Posty: 411
Status: Offline
|
|
Ale proszę zrobić tak jak napisałam. Wysłać poprzez formularz odrębnego maila informującego, że nie docierają żadne wiadomości od nich. Wtedy dostałam odpowiedź i kolejnego maila informującego jak zmienić hasło. |
|
|
|
|
|
HKCiszewska |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 23:00
|
|
Dołączył: 29-05-2022
Posty: 147
Skąd: wielkopolska
Status: Offline
|
|
Wysłałam przez formularz maila i czekam już tydzień-bez odzewu .Tylko się zastanawiam jakim cudem moje hasło straciło ważność ? To jest ciekawostka? Pozdrawiam Halina |
|
|
|
|
|
Zdzirek |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 20-11-2023 - 23:51
|
|
Dołączył: 22-08-2020
Posty: 56
Status: Offline
|
|
NIc nowego nie napiszę ale mam ten sam problem. I już do nich napisałem. Ciekawe czy znowu zadzwoni do mnie w przyszłym roku sprzedawca z akcją sprzedaży? Automatyczne odnawianie miałem wyłączone ale chyba trzeba będzie to jeszcze sprawdzić po odzyskaniu dostępu do konta. Łączę się w bólu
Irek Stępień |
|
|
|
|
|
Wojtek_W |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 21-11-2023 - 09:08
|
|
Dołączył: 01-07-2014
Posty: 118
Status: Offline
|
|
HKCiszewska napisał:
Wysłałam przez formularz maila i czekam już tydzień-bez odzewu .Tylko się zastanawiam jakim cudem moje hasło straciło ważność ? To jest ciekawostka? Pozdrawiam Halina
Hasła zresetowali. Najszybciej reagują na wiadomości wysłane przez messenger. |
|
|
|
|
|
Pieczątkiewicz_Krzysztof |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 21-11-2023 - 10:04
|
|
Dołączył: 22-03-2009
Posty: 99
Status: Offline
|
|
U mnie to samo. Drugi tydzień czekam, było identycznie jak u Hipolitańskiej. Oczywiście nie zdążyłem z tymi 30 minutami. Prawie pół godziny rozmawiałem telefonicznie, pan Aaron obiecał ponad tydzień temu, że "wkrótce" dostanę maila z instrukcją zmiany hasła. Dostałem, ale link nie działa! Następne monity nic nie dają.
Tragedia.
Krzysztof_Pieczątkiewicz |
|
|
|
|
|
Heropolitanska_Izabela |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 21-11-2023 - 10:41
|
|
Dołączył: 25-08-2007
Posty: 411
Status: Offline
|
|
Do pana Pieczątkiewicza
Rozumiem, że pisząc "Hipolitańska" miał Pan na myśli mnie. Muszę przyznać, że jest to bardzo śmieszne przejęzyczenie. Ubawiłam się. Do tej pory się nie spotkałam. Ale moja krewna Leonilla, prawie 72 lata temu pisała w liście, że jakaś dama wołała do niej "pani Hipotańska". Też zabawnie. Serdecznie pozdrawiam Izabela Heropolitańska |
|
|
|
|
|
Czerwik_Ryszard |
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 21-11-2023 - 13:46
|
|
Dołączył: 26-11-2020
Posty: 39
Status: Offline
|
|
Od kilku dni mam problem z otrzymaniem maila z MyHeritage z informacją jak zmienić hasło. Zgłaszałem tę usterkę kilkakrotnie przez formularz kontaktowy.
Dotyczy to nie tylko naszego kraju ale i USA.
Czekam na naprawę.
Pozdrawiam.
Właśnie otrzymałem maila na który czekałem kilka dni ( u mnie przesłano go na konto pocztowe odebranych wiadomości do folderu Społeczności ) Ustawiłem nowe hasło i mogę się zalogować na stronę w MyHeritage.
Jeszcze raz przesyłam pozdrowienia dla szanownych forumowiczów. |
|
|
|
|
|
|
Temat postu: Re: Logowanie problem
Wysłany: 21-11-2023 - 21:08
|
|
Dołączył: 27-09-2017
Posty: 25
|
|
Pieczątkiewicz_Krzysztof napisał:
U mnie to samo. Drugi tydzień czekam, było identycznie jak u Hipolitańskiej. Oczywiście nie zdążyłem z tymi 30 minutami. Prawie pół godziny rozmawiałem telefonicznie, pan Aaron obiecał ponad tydzień temu, że "wkrótce" dostanę maila z instrukcją zmiany hasła. Dostałem, ale link nie działa! Następne monity nic nie dają.
Tragedia.
Krzysztof_Pieczątkiewicz
Dzień dobry! Również należę do grona osób, które straciły dostęp do konta MyHeritage. Jako, że nie nadchodziły żadne maile z instrukcjami jak ustawić nowe hasło, napisałam wiadomość do supportu i po tej akcji e-mail nadszedł. Niestety instrukcja, jaka nadeszła, zawiera odnośnik (na pomarańczowym polu), który jest nieaktywny. Wydaje mi się, że jest to problem, o którym i Pan wspomniał. Nadeszły jeszcze trzy takie e-maile, nestety, wszystkie z nieaktywnym odnośnikiem dot. ustawienia nowego hasła (nie da się ustawić kursoru i kliknąć). Wiadomość tę sprawdzałam zarówno na laptopie, jak i na urządzeniach mobilnych.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z taką sytuacją albo też mają na nią rozwiązanie? |
_________________ Serdecznie pozdrawiam,
Natalia
|
|
|
|
|
|