Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
sobota, 04 stycznia 2025

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Barbara_KubckaOffline
Temat postu: szukam podstawy prawnej  PostWysłany: 22-09-2008 - 19:50
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2007
Posty: 315

Status: Offline
Witam.
Czy ktoś wie jakie przepisy prawa regulują sposób prowadzenia i przechowywania oraz udostępniania tzw. teczek dowodowych?
Będe wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie
Barbara Kubacka
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Jarek_OrszulakOffline
Temat postu:   PostWysłany: 22-09-2008 - 21:00
Sympatyk


Dołączył: 04-07-2008
Posty: 49
Skąd: Kraków
Status: Offline
Chodzi o tzw. koperty dowodowe? Jest tego ze trzy albo nawet cztery rozporządzenia, postaram się to jutro wynaleźć.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Barbara_KubckaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 22-09-2008 - 21:34
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 20-04-2007
Posty: 315

Status: Offline
Dokładnie, chodzi o koperty dowodowe. Serdecznie dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Barbara

_________________
Barbara Kubacka
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Jarek_OrszulakOffline
Temat postu:   PostWysłany: 23-09-2008 - 21:35
Sympatyk


Dołączył: 04-07-2008
Posty: 49
Skąd: Kraków
Status: Offline
Te koperty dowodowe to w języku przepisów “ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych”.
Regulują to:
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych – tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993,
Rozporządzenia wykonawcze do tej ustawy: Dz. U. z 2002 r. Nr 62 poz. 564 (opłaty za udostępnienie), Nr 236 poz. 1999 (sposób prowadzenia ewidencji), Nr 201 poz.1702 (wzór wniosku o udostępnienie danych).
Oprócz tego jest jeszcze instrukcja kancelaryjna dla organów gmin - Dz. U. z 1999 r. Nr 112 poz. 1319 – i wykaz akt dla organów gmin – Dz. U. z 2003 r. Nr 69 poz. 636 (określa czas przechowywania).
teksty przepisów do znalezienia choćby tutaj:
http://www.infor.pl/dziennik-ustaw.html
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2025 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.302282 sekund(y)