Autor |
Wiadomość |
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-07-2017 - 21:23
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
Witaj Janusz,
tak, academica.edu.pl jest mi znana i potraktuję ją jak alternatywę na wypadek gdyby nie udało się z ebuw.uw.edu.pl, do której jestem przyzwyczajona.
Bardzo dziękuję za głos w temacie
Aneta |
|
|
|
|
|
mlszw |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-07-2017 - 22:34
|
|
Dołączył: 01-10-2014
Posty: 819
Skąd: Gdańsk
Status: Offline
|
|
Pani Aneto, proszę albo dokładnie opisać, co jest w tych opcjach, albo skontaktować się ze mną poprzez PW w celu przesłania zrzutu ekranowego (w takim przypadku proszę zaznaczyć opcję "Powiadom e-mailem"). Czy wie Pani jak zrobić zrzut ekranowy?
https://tipy.interia.pl/artykul_2165,ja ... kranu.html
Nigdy nie używałem FF, więc trudno mi tak od razu powiedzieć, co należy zrobić. Jeśli tam jest opcja "Plik DJVU" i obok okienko z ptaszkiem, to proszę to wyłączyć. Na razie niczego nie usuwać.
@jotzet
Panie Januszu, jeśli używa Pan Windows 10 to ma Pan MS Edge'a. To jest następca IExplorea w MS Windows. Proszę kliknąć w pasku u dołu, tam gdzie lupa, i wpisać Edge. Pojawi się ikona Edge'a.
Marek |
|
|
|
|
|
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 06:40
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
Dzień dobry,
w opcjach aplikacji są dwie kolumny:
- Typ zawartości i tu mamy wyszczególniony Plik DJVU
oraz
- Czynność - tu są do wyboru: Zawsze pytaj, Zapisz plik i Użyj innej aplikacji (tu można wybrać inną aplikację)
Domyślnie przy Pliku djvu ustawiono Zawsze pytaj
Zdjęcie ekranu
Pozdrawiam
Aneta |
|
|
|
|
|
mlszw |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 12:36
|
|
Dołączył: 01-10-2014
Posty: 819
Skąd: Gdańsk
Status: Offline
|
|
Jak reaguje program po wyborze opcji "Użyj innej aplikacji"? Czy pyta o to, jakiej aplikacji ma użyć? Jeśli pyta, proszę wskazać DjView.exe w katalogu, gdzie zainstalował się DJVUlibre.
Marek |
|
|
|
|
|
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 19:42
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
Dobry wieczór,
po wyborze opcji "Użyj innej aplikacji" program pozostawia wybór z rozwijalnej listy.
Wybrałam - Użyj Aplikacji DjView. Jak wchodzę w jej szczegóły pokazuje się komunikat: "Do obsługi treści plik DJVU można użyć następujących aplikacji" i tu wyświetla się djview.exe. Zatwierdzam OK.
Co dalej?
Aneta
Ps. Przetestowałam e-BUW w IE i Firefox - niestety, bez zmian |
|
|
|
|
|
Sroczyński_Włodzimierz |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 19:53
|
|
Dołączył: 09-10-2008
Posty: 31601
Skąd: Warszawa
Status: Offline
|
|
|
|
|
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 20:14
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
Czyli pozostaje mi academica albo ściąganie plików.
Trudno - jakoś dam radę.
Dziękuję za wszelką pomoc!
Pozdrawiam
Aneta |
|
|
|
|
|
Sroczyński_Włodzimierz |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 20:18
|
|
Dołączył: 09-10-2008
Posty: 31601
Skąd: Warszawa
Status: Offline
|
|
academica (o ile dobrze kojarzę, bo może chodzić o jeszcze inny system w BN) ma tę przypadłość, że wyszukiwanie czasem działa ale..tylko na jednej stronie
całej publikacji za jednym razem nie można, trzeba strona po stronie
dla niektórych przynajmniej -chciałem książkę telefoniczną w miarę świeżą
OCR- super! ale tak ze 1200 stron czyli 1200 razy zapytanie wpisać
bardzo sympatyczna obsługa, ale sympatyczność tego "szczegółu" nie rekompensuje
zrezygnowałem:( |
_________________ Bez PW. Korespondencja poprzez maila:
https://genealodzy.pl/index.php?module= ... 3odzimierz
|
|
|
|
|
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 20:26
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
OK - wyszukiwanie słów działa po ściągnięciu pliku z eBUW, ale dla potrzeb mojego projektu wystarczy academica, jako że nekrologi łatwo odszukać przeglądając kolejne strony (ramki).
Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma |
|
|
|
|
|
mlszw |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2017 - 20:43
|
|
Dołączył: 01-10-2014
Posty: 819
Skąd: Gdańsk
Status: Offline
|
|
Proszę spróbować otworzyć jakiś plik DJVU, np. z Biblioteki Kresowej,
http://kresy.genealodzy.pl/
ale nie ze strony, którą Pani tak "atakuje", i opisać skutki. Proszę użyć zarówno FF jak i IE.
Marek |
|
|
|
|
|
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-07-2017 - 07:39
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
Witam,
skutek jest taki sam, czyli:
Cannot decode page 1
Failed to open '0 138 185.djvu': No such file on directory
Pozdrawiam
Aneta |
|
|
|
|
|
Waldemar_Stankiewicz |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-07-2017 - 10:08
|
|
Dołączył: 09-03-2008
Posty: 344
Status: Offline
|
|
Na dole strony tytułowej Biblioteki Kresowej:
"Do przeglądania publikacji w formacie DjVu korzystaj z DjVu Viewer Extension dla Chroma. Więcej na:" https://www.cuminas.jp/en/downloads
Pozdrawiam,
Waldemar |
|
|
|
|
|
mlszw |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-07-2017 - 11:17
|
|
Dołączył: 01-10-2014
Posty: 819
Skąd: Gdańsk
Status: Offline
|
|
@ Pan Stankiewicz
Pani Aneta jest zaprzysięgłym zwolennikiem Firefoxa . Ta wersja, którą ma, nie obsługuje już wtyczek DJVU (ani innych poza Flashem). Z tego, co czytam w internecie, następuje odwrót od tej techniki obsługi plików zewnętrznych.
@ Pani Aneta
Komunikat, który Pani dostaje, świadczy o tym, że albo plik nie jest "ładowany" w całości albo jest problem z nazwami – tzn. plik został załadowany w całości, ale system mylnie informuje DJView, że nazwa jest inna niż jest w rzeczywistości. Co wysłało ten komunikat – czy dostaje go Pani od DJView? na razie zakładam, że tak. Czy ten sam skutek występuje również w przypadku użycia IE? Jeśli tak proszę całkowicie odinstalować Javę i wtedy spróbować. Oczywiście, po odinstalowaniu proszę zresetować system operacyjny.
Marek |
|
|
|
|
|
Kaczmarek_Aneta |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-07-2017 - 15:08
|
|
Dołączył: 09-02-2007
Posty: 6178
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Status: Offline
|
|
Panie Marku,
proponuję zamknąć ten wątek - nie chcę dłużej tematem męczyć innych użytkowników tego forum (o innym profilu przecież).
Bardzo dziękuję Panu i innym osobom za dotychczasową pomoc i poświęcenie czasu. Jako że w planach mam i tak wymianę laptopa na nowy, może problem sam się rozwiąże, natomiast tak jak wcześniej pisałam - nie będę niczego resetować (za dużo cennych strat), a projekt nie ucieknie
Pozdrawiam serdecznie
Aneta |
|
|
|
|
|
mlszw |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-07-2017 - 18:00
|
|
Dołączył: 01-10-2014
Posty: 819
Skąd: Gdańsk
Status: Offline
|
|
OK., na koniec proszę sprawdzić ile wersji Javy ma Pani zainstalowanych. Podejrzewam w tej chwili, że to tu tkwi problem, bo instalator Oracle'a tego nie sprawdza i instaluje nowe wersje pozostawiając równolegle stare. Jeśli ma Pani kilka wersji, to proszę odinstalować wszystkie i zainstalować Javę na nowo. Niestety, trudno wyłuskać problem tak z daleka i poprzez forum.
Pozdrawiam
Marek |
|
|
|
|
|
|