Autor |
Wiadomość |
Eder |
|
Temat postu:
Wysłany: 06-01-2018 - 16:09
|
|
Dołączył: 20-11-2008
Posty: 434
Skąd: Toruń
Status: Offline
|
|
Witam
FTB generując wykres uparcie pokazuje mi kobiety z nazwiskami mężów, a muszę mieć panieńskie. W widoku drzewa jest poprawnie. Jak to zmienić?
Andrzej |
|
|
|
|
|
Anna_Radziszewska |
|
Temat postu:
Wysłany: 17-05-2018 - 09:01
|
|
Dołączył: 27-04-2008
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Status: Offline
|
|
Witajcie,
Bawiąc się ustawieniami zmieniłam nazwę mojego projektu przez opcję Plik-Zarządzaj projektami, wcześniej go w żaden sposób nie archiwizując i cały projekt zniknął. Znalazłam go zapisanego w formacie .ftb ale nie mogę go zaimportować. Czy ktoś zna sposób na odkręcenie tego?
Z góry dziękuję
Anna Radziszewska |
|
|
|
|
|
pomponik |
|
Temat postu:
Wysłany: 17-05-2018 - 11:33
|
|
Dołączył: 26-05-2008
Posty: 434
Status: Offline
|
|
Witaj Andrzeju (Eder),
Nie wiem czy juz miales odpowiedz na twoje pytanie. Azeby wydrokowac drzewko z nazwiskiem panienskimi to trzeba najpierw w pomieszczeniu 'nazwisko Po Mezu' dopisac w nawiasach ( zd Królikowska) a jak bys chcial dopisac kobiety nazwisko po pierszym mezu to napisz tak (zd Królikowska/Śliwińska) albo bys mog napisac (zd Królikowska, w Śliwińska).
Wszystko co jest napisane w nawiasach moze ci sie nie pokazac w ogolnym drzewku ale przy wydruku drzewka wszystko w nawiasach powinno sie wydrkowac. Niestety jak masz duze drzewko to ci sporo pracy czeka, ale jest warte tego.
Serdecznie pozdrawiam, Pomponik |
|
|
|
|
|
sowa73 |
|
Temat postu:
Wysłany: 25-06-2018 - 23:58
|
|
Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141
Status: Offline
|
|
Witam
Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/
Mietek |
|
|
|
|
|
marcin_kowal |
|
Temat postu:
Wysłany: 26-06-2018 - 08:46
|
|
Dołączył: 04-11-2017
Posty: 1475
Skąd: Tarnobrzeg
Status: Offline
|
|
sowa73 napisał:
Witam
Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/
Mietek
Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie? |
_________________ Marcin
______
https://genealogie-kresowe.pl
Digitalizacja - Księgi Metrykalne i Genealogie Szlacheckie
Zbiórka funduszy https://zrzutka.pl/8s38zh
|
|
|
|
|
sanrkon |
|
Temat postu:
Wysłany: 26-06-2018 - 09:31
|
|
Dołączył: 04-01-2018
Posty: 391
Status: Offline
|
|
marcin_kowal napisał:
sowa73 napisał:
Witam
Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/
Mietek
Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?
Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu. |
|
|
|
|
|
sowa73 |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-07-2018 - 23:21
|
|
Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141
Status: Offline
|
|
sanrkon napisał:
marcin_kowal napisał:
sowa73 napisał:
Witam
Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/
Mietek
Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?
Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.
Nie da się w programie ustawić nowego hasła. Komunikat:
"Nie można połączyć się z serwisem MyHeritage.com
Upewnij się, że Twój komputer podłączony jest do internetu"
Meitek |
|
|
|
|
|
sanrkon |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-07-2018 - 23:28
|
|
Dołączył: 04-01-2018
Posty: 391
Status: Offline
|
|
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia |
|
|
|
|
|
sowa73 |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-07-2018 - 23:46
|
|
Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141
Status: Offline
|
|
sanrkon napisał:
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl
MS |
|
|
|
|
|
sowa73 |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2018 - 15:36
|
|
Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141
Status: Offline
|
|
sowa73 napisał:
sanrkon napisał:
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl
MS
Dodatkowo program łączy się bez problemu z internetem przez funkcję superwyszukiwarki.
MS |
|
|
|
|
|
sanrkon |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2018 - 17:15
|
|
Dołączył: 04-01-2018
Posty: 391
Status: Offline
|
|
sowa73 napisał:
Usunąłem stronę.
To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?
Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?
Pozdrawiam
Sylwia |
|
|
|
|
|
Remiquez |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-07-2018 - 18:56
|
|
Dołączył: 31-03-2015
Posty: 13
Skąd: Niemcy
Status: Offline
|
|
Tez tak mam od kilku tygodni. Mam staly dostep do internetu a przy synchronizacji programu ze strona internetowa wyskakuje mi, ze nie mam dostepu do internetu. Program nie moze sie polaczyc ze strona MyHeritage.com |
|
|
|
|
|
sowa73 |
|
Temat postu:
Wysłany: 05-07-2018 - 23:45
|
|
Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141
Status: Offline
|
|
sanrkon napisał:
sowa73 napisał:
Usunąłem stronę.
To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?
Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?
Pozdrawiam
Sylwia
Witam,
Mogę zalogować się na stronie Myheritage.
Przekierowanie przez superwyszukiwarkę jest na moją stronę widoczną po zalogowaniu.
Mietek |
|
|
|
|
|
bkalafat |
|
Temat postu:
Wysłany: 06-07-2018 - 07:41
|
|
Dołączył: 05-07-2016
Posty: 138
Status: Offline
|
|
Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo. |
_________________ Ben
|
|
|
|
|
sowa73 |
|
Temat postu:
Wysłany: 07-07-2018 - 14:49
|
|
Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141
Status: Offline
|
|
bkalafat napisał:
Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.
Dalej nie działa.
Nawet z pomocą nie mogę się połączyć, bo krzyczy, że nie ma połączenia z internetem. |
|
|
|
|
|
|