Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego

flag-pol flag-eng home login logout Forum Fotoalbum Geneszukacz Parafie Geneteka Metryki Deklaracja Legiony Straty
sobota, 30 listopada 2024

longpixel


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
EderOffline
Temat postu:   PostWysłany: 06-01-2018 - 16:09
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 20-11-2008
Posty: 434
Skąd: Toruń
Status: Offline
Witam
FTB generując wykres uparcie pokazuje mi kobiety z nazwiskami mężów, a muszę mieć panieńskie. W widoku drzewa jest poprawnie. Jak to zmienić?
Andrzej
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Anna_RadziszewskaOffline
Temat postu:   PostWysłany: 17-05-2018 - 09:01


Dołączył: 27-04-2008
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Status: Offline
Witajcie,
Bawiąc się ustawieniami zmieniłam nazwę mojego projektu przez opcję Plik-Zarządzaj projektami, wcześniej go w żaden sposób nie archiwizując i cały projekt zniknął. Znalazłam go zapisanego w formacie .ftb ale nie mogę go zaimportować. Czy ktoś zna sposób na odkręcenie tego?
Z góry dziękuję
Anna Radziszewska
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
pomponikOffline
Temat postu:   PostWysłany: 17-05-2018 - 11:33
Sympatyk


Dołączył: 26-05-2008
Posty: 434

Status: Offline
Witaj Andrzeju (Eder),

Nie wiem czy juz miales odpowiedz na twoje pytanie. Azeby wydrokowac drzewko z nazwiskiem panienskimi to trzeba najpierw w pomieszczeniu 'nazwisko Po Mezu' dopisac w nawiasach ( zd Królikowska) a jak bys chcial dopisac kobiety nazwisko po pierszym mezu to napisz tak (zd Królikowska/Śliwińska) albo bys mog napisac (zd Królikowska, w Śliwińska).

Wszystko co jest napisane w nawiasach moze ci sie nie pokazac w ogolnym drzewku ale przy wydruku drzewka wszystko w nawiasach powinno sie wydrkowac. Niestety jak masz duze drzewko to ci sporo pracy czeka, ale jest warte tego.

Serdecznie pozdrawiam, Pomponik
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 25-06-2018 - 23:58
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141

Status: Offline
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
marcin_kowalOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-06-2018 - 08:46
Członek Honorowy


Dołączył: 04-11-2017
Posty: 1475
Skąd: Tarnobrzeg
Status: Offline
sowa73 napisał:
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek

Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?

_________________
Marcin
______
https://genealogie-kresowe.pl
Digitalizacja - Księgi Metrykalne i Genealogie Szlacheckie
Zbiórka funduszy https://zrzutka.pl/8s38zh
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sanrkonOffline
Temat postu:   PostWysłany: 26-06-2018 - 09:31
Sympatyk


Dołączył: 04-01-2018
Posty: 391

Status: Offline
marcin_kowal napisał:
sowa73 napisał:
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek

Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?


Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2018 - 23:21
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141

Status: Offline
sanrkon napisał:
marcin_kowal napisał:
sowa73 napisał:
Witam

Czy ktoś może miał problem z programem Myheritage polegający na tym, że nie można zsynchronizować drzewa z programu na dysku z drzewem na stronie Myheritage. Do tej pory drzewo się synchronizowało/

Mietek

Na czym polega problem? Jakiś komunikat ? Czy hasło w programie zostało poprawnie wpisane po zmianie?


Może mieć to związek z ostatnio wymuszonym resetem haseł na MyHeritage ze względu na bezpieczeństwo, przez co program nie może się zalogować. Trzeba wtedy wejść na portal MyHeritage i ustalić nowe hasło a potem wprowadzić je do programu.


Nie da się w programie ustawić nowego hasła. Komunikat:
"Nie można połączyć się z serwisem MyHeritage.com
Upewnij się, że Twój komputer podłączony jest do internetu"

Meitek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sanrkonOffline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2018 - 23:28
Sympatyk


Dołączył: 04-01-2018
Posty: 391

Status: Offline
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 01-07-2018 - 23:46
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141

Status: Offline
sanrkon napisał:
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia


Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl

MS
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2018 - 15:36
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141

Status: Offline
sowa73 napisał:
sanrkon napisał:
Witam,
miałam na myśli aby ustawił Pan nowe hasło wchodząc przez stronę https://www.myheritage.pl/login
Jeśli to ta sytuacja wymuszonej zmiany hasła, to jeśli dobrze pamiętam, to przy próbie zalogowania starym hasłem poprosi o ustalenie nowego. Jeśli tak nie będzie, to można też skorzystać z opcji "Nie pamiętasz hasła?" i ustawić nowe hasło.
Dopiero wtedy proszę w programie wprowadzić to nowe hasło.
Pozdrawiam
Sylwia


Odinstalowałem program. Usunąłem stronę.
Zainstalowałem ponownie program, ale program dalej nie widzi www.myheritage.pl

MS


Dodatkowo program łączy się bez problemu z internetem przez funkcję superwyszukiwarki.

MS
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sanrkonOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2018 - 17:15
Sympatyk


Dołączył: 04-01-2018
Posty: 391

Status: Offline
sowa73 napisał:

Usunąłem stronę.

To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?

Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?

Pozdrawiam
Sylwia
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
RemiquezOffline
Temat postu:   PostWysłany: 02-07-2018 - 18:56
Sympatyk


Dołączył: 31-03-2015
Posty: 13
Skąd: Niemcy
Status: Offline
Tez tak mam od kilku tygodni. Mam staly dostep do internetu a przy synchronizacji programu ze strona internetowa wyskakuje mi, ze nie mam dostepu do internetu. Program nie moze sie polaczyc ze strona MyHeritage.com
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 05-07-2018 - 23:45
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141

Status: Offline
sanrkon napisał:
sowa73 napisał:

Usunąłem stronę.

To znaczy co Pan dokładnie zrobił?
Czy w chwili obecnej może Pan się zalogować na stronie https://www.myheritage.pl/login ?

Czy gdy program przekierowuje Pana na stronę Super Wyszukiwarki, to czy na tej stronie na górze po prawej widać, że jest Pan zalogowany z Pana nazwą użytkownika (tą samą, którą widzi Pan po zalogowaniu na stronie https://www.myheritage.pl/login ) ?

Pozdrawiam
Sylwia


Witam,

Mogę zalogować się na stronie Myheritage.
Przekierowanie przez superwyszukiwarkę jest na moją stronę widoczną po zalogowaniu.

Mietek
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
bkalafatOffline
Temat postu:   PostWysłany: 06-07-2018 - 07:41
Sympatyk


Dołączył: 05-07-2016
Posty: 138

Status: Offline
Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.

_________________
Ben
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
sowa73Offline
Temat postu:   PostWysłany: 07-07-2018 - 14:49
Zasłużony
Sympatyk


Dołączył: 05-04-2013
Posty: 141

Status: Offline
bkalafat napisał:
Prawie na pewno trzeba na nowo wpisać hasło. Można wybrać "zapomniałem hasła" co oznacza przysłanie na maila linka do zmiany hasła. Po wprowadzeniu hasła na stronie ( trzeba się na nowo zalogować) oraz w programie wszystko powinno działać prawidłowo.


Dalej nie działa.
Nawet z pomocą nie mogę się połączyć, bo krzyczy, że nie ma połączenia z internetem.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits
donate.jpg
Serwis Polskiego Towarzystwa Genealogicznego zawiera forum genealogiczne i bazy danych przydatne dla genealogów © 2006-2024 Polskie Towarzystwo Genealogiczne
kontakt:
Strona wygenerowana w czasie 0.337044 sekund(y)