Autor |
Wiadomość |
luigi77 |
|
Temat postu: Pomoc w odczytaniu imienia - POLSKI
Wysłany: 10-01-2025 - 19:23
|
|

Dołączył: 26-11-2024
Posty: 11
Status: Offline
|
|
|
|
 |
kwroblewska |
|
Temat postu: Pomoc w odczytaniu imienia - POLSKI
Wysłany: 10-01-2025 - 21:22
|
|



Dołączył: 16-08-2007
Posty: 3246
Skąd: Łódź
Status: Offline
|
|
Nadane zostało imię Jędrzej.
------
Krystyna |
|
|
|
|
 |
VegannaFilistin |
|
Temat postu: Re: Pomoc w odczytaniu imienia - POLSKI
Wysłany: 14-01-2025 - 19:16
|
|

Dołączył: 06-01-2025
Posty: 67
Status: Offline
|
|
luigi77 napisał:
Witam,
Czy pomógłby mi ktoś w odczytaniu imienia dziecka, którego dotyczy poniższy akt chrztu?
Akt 101
https://www.familysearch.org/ark:/61903 ... 5410&i=226
Próbuje to rozgryźć, ale pasują mi tutaj 3 różne imiona
Ignacy
Jędrzej
Andrzej
Pozdrawiam,
Łukasz
Nadano Jędrzej, co jest starą formą imienia Andrzej, zwłaszcza chętnie stosowaną na wsi.
Podobnie jak Jagna zamiast Agnieszka. |
_________________ Pozdrawiam serdecznie,
Anna (Annuszka G) Veganova
|
|
|
|
 |
|
|
|