Genealodzy.PL Genealogia

Inicjatywy genealogiczne - Indeks metryk Rzeszów

sloniatko60 - 29-09-2014 - 12:51
Temat postu: Indeks metryk Rzeszów
1). Spisałem indeks małżeństw 59/1115/0 Akt stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Staromieściu (Rzeszów) lata 1876-1909.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Akta metrykalne są dostępne:

http://www.szukajwarchiwach.pl/59/1115/0/-/10#tabSkany

2). Spisałem indeks małżeństw 59/1132/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Rzeszowie, lata 1857-1903

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Akta metrykalne są dostępne:

http://www.szukajwarchiwach.pl/59/1132/ ... bJednostka

Indeksów tych nie ma w tutejszej Genetece.

Pozdrawiam
Marek
Sroczyński_Włodzimierz - 29-09-2014 - 13:06
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
sloniatko60 napisał:

Indeksów tych nie ma w tutejszej Genetece.
Pozdrawiam
Marek

I w dlaszym ciągu nie ma:)


a serio:
Brawo! Pieknie ze wszystkimi danymi, kilka poprawek technicznych i mogą w genetece być. A jak jeszcze ktoś by się przyjrzał tym "?" to w oogłe rewelacja:)

Witam w gronie indeksujacych;)
Cieniek_Bogumil - 29-09-2014 - 13:49
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Indeks małżeństw Staromieście 1876-1909, parafia rzymskokatolicka
Akt 5 z 1877 Franciszek Binduga, akt 6 Marianna Jandzis
sloniatko60 - 29-09-2014 - 14:39
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Cieniek_Bogumil napisał:
Indeks małżeństw Staromieście 1876-1909, parafia rzymskokatolicka
Akt 5 z 1877 Franciszek Binduga, akt 6 Marianna Jandzis


Dziękuję.

Dodane do indeksu.

A ja zabieram się tym razem za akty urodzeń Ruskiej Wsi (Rzeszów)

Pozdrawiam
Marek
Cieniek_Bogumil - 30-09-2014 - 10:26
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Myślę może będę mógł pomóc później z tymi pytajnikami, na razie męczę się nad innym indeksem.. ale skorzystam z okazji i zapytam, czy wie Pan coś o aktach z Malawy (oprócz oczywiście proboszcza)? W AP nie znalazłem w spisie akt.
sloniatko60 - 30-09-2014 - 11:10
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Cieniek_Bogumil napisał:
Myślę może będę mógł pomóc później z tymi pytajnikami, na razie męczę się nad innym indeksem.. ale skorzystam z okazji i zapytam, czy wie Pan coś o aktach z Malawy (oprócz oczywiście proboszcza)? W AP nie znalazłem w spisie akt.


A tego to nie wiem.

Ja też poszukuję metryk z parafii Dzikowiec koło Kolbuszowy. Akt tych nigdzie nie ma tylko w oryginale w parafii. Proboszcz skutecznie unika kontaktu Smile

Na Twoje pytanie może ktoś inny udzieli konkretnej odpowiedzi.

Pozdrawiam
Marek
Cieniek_Bogumil - 30-09-2014 - 20:24
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Człowiek gdy chory to nie myśli... przez myśl mi nie przeszło że będę dzisiaj u proboszcza Smile

Przy okazji załatwiania spraw zw. z chrztem, dopytałem się - twierdzi że księgi są tylko z lat 30'tych XX w. i nowsze. Właściwie nie wiadomo dlaczego... pożarów nie było.... nie wiadomo.
sloniatko60 - 30-09-2014 - 20:34
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Pożarów to może i nie było ale ruscy wojacy gdy nas "wyzwalali" podczas II wojny - to metrykami palili w piecach. I stąd może ich brakować w oryginale. Jest też ciekawostka. Otóż, w pewnej parafii w Rzeszowie, SB wyniosła dużo metryk, aby potem dorobić "rodzinę" wielu agentom.

Zapewne też istnieją wykonane wcześniej odpisy metryk zaginionych. Warto zapytać w archiwum diecezjalnym.

Pozdrawiam
Marek
Cieniek_Bogumil - 01-10-2014 - 09:44
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Przepraszam jeszcze raz. Bzdury gadam. Oczywiście że był pożar. Spalił się kościół (parafia św. Wawrzyńca) w maju 1921.
Ale do archiwum diecezjalnego zawsze warto zaglądnąć.

Pozdrawiam
Bogumił
mmaziarski - 01-10-2014 - 11:02
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Cieniek_Bogumil napisał:
Myślę może będę mógł pomóc później z tymi pytajnikami, na razie męczę się nad innym indeksem.. ale skorzystam z okazji i zapytam, czy wie Pan coś o aktach z Malawy (oprócz oczywiście proboszcza)? W AP nie znalazłem w spisie akt.


Metryki parafialne diecezji przemyskiej:
Malawa ur.stare kopie 1826-1883,1885-1886.1889-1892
śl.1826-1883,1885-1886,1889-1892
zgony 1826-1883,1885-1886,1889-1892
zapowiedzi 1826-1883-1885-1886,1889-1892
nowe kopie 1946-1971

Dzikowiec stare kopie 1826-1889

Mieczysław
Doktor_Ryszard - 01-10-2014 - 19:01
Temat postu: RE: Re: Indeks metryk Rzeszów
Witam
Może ktoś wie z jakich lat księgi parafialne Staromieścia są w parafii Św. Józefa Rzeszów -Staromieście.
Od sierpnia jest nowy proboszcz i jeszcze ze wszystkim się nie zapoznał.
Ryszard Doktor
sloniatko60 - 01-10-2014 - 19:07
Temat postu: RE: Re: Indeks metryk Rzeszów
1). Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Staromieściu są też dostępne tutaj:

http://www.szukajwarchiwach.pl/59/1115/ ... bJednostki

2).

mmaziarski napisał:


Dzikowiec stare kopie 1826-1889

Mieczysław


A te akta to gdzie są?

Pozdrawiam
Marek
m-za - 01-10-2014 - 22:14
Temat postu: RE: Re: Indeks metryk Rzeszów
Też jestem zainteresowana " gdzie są", może tam znajdę księgi z Rozwadowa.
Jurek10 - 01-10-2014 - 22:51
Temat postu:
Zgodnie z informacjami z książki Wojciecha Mroczka "Dzieje parafii Dzikowiec w latach 1577-1945" w archiwum parafii Dzikowiec są księgi od 1802 roku.
Cieniek_Bogumil - 02-10-2014 - 17:12
Temat postu:
http://www.pbc.rzeszow.pl/dlibra/doccon ... p;from=FBC

Ekstrakty metrykalne w Archiwum Diecezjalnem Przemyskiem wskazują że zarówno Malawa jak i Dzikowiec są w Przemyślu...... na innych postach forum można poczytać o Archiwum Diecezjalnym w Przemyślu.....
sloniatko60 - 02-10-2014 - 19:03
Temat postu:
Jeśli to AD Przemyśl to będzie bardzo trudno coś wydobyć. Z powodu ks dr nielubiącego genealogów mają tam zaległości z kilkunastu lat!

Wszyscy czekają z utęsknieniem aż przejdzie on na emeryturę Wink

Dodam jeszcze, że w tamtym czasie gdy była ta publikacja wydana - to był Stary Dzikowiec. Dzisiejsza jego nazwa Dzikowiec jest od 1990 r. i są w niej księgi z lat 17.. .

Pozdrawiam
Marek
sloniatko60 - 28-10-2014 - 18:39
Temat postu:
Przeniosłem się z tworzeniem indeksu na serwer Google - tutaj codziennie uzupełniam treść:

Indeks chrztów Ruska Wieś 1879-1903 (obecnie Rzeszów) z podaniem rodziców, rodziców rodziców oraz innych danych

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
krystyna_skawinska - 28-10-2014 - 19:23
Temat postu:
Dobry wieczór,

Chciałabym zapytać "słoniątko" - czy orientuje się gdzie mogłyby być mertyki parafii w Zabierzowie (gmina Bochuchwała) - to niedaleko Nosówki.
I druga ważna dla mnie parafia to Harta. W obu przypadkach chodzi o rodziny nawiska Dąmbskich, Skrzyńskich. Podobno przy kościele w Zabierzowie jest kaplica grobowa Dąmbskich, ale ciężko jest się dogadać bezposrednio z parafią. I jeszcze Przybyszówka - teraz to już dzielnica Rzeszowa. chodzi o akta urodzin, Małżeństw i zgonów z okresu 1750 - 1850.
A może ktoś z forumowiczów mieszka blisko i wie coś na ten temat ?

Z pozdrowieniami Krystyna S.
sloniatko60 - 28-10-2014 - 19:54
Temat postu:
Nie wiem.

Należałoby się zapytać AP w Rzeszowie - pracownia naukowa.

Pozdrawiam
Marek
bezkropki - 11-12-2014 - 20:24
Temat postu:
Najsampierw witam wszystkich, jako nowa.
Zalogowałam sę tu specjalnie, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie, Krysytno (wiem jak to jest bi cłbem o ścianę w sprawie danych, które ISNTIEJĄ). Piszę teraz drugi raz, bo pierwszy koment komp zeżarł. Może teraz przejdzie!

Odpowiadając na Twoje pytanie:
1. Ksiega małżeńśtw par. Zabierzów za lata 1867-1897 są w Archiwum Państwowym w Rzeszowie (zespół 1312 sygn.1) w postaci mikrofilmu. Przeglądałam je całkiem niedawno i nie pamiętam, bym widziała wspomniane przez Ciebie nazwiska. Czytałam z zajęciem:), ale nie koajrzę a to znaczy, że raczej ich tam nie było. Same chłopskie nazwiska mieszkańców parafii. Zresztą jakoś nie kojarzę, by Dąbscy czy Skrzyńscy brali śluby w takiej "ubocznej"parafii. Powinnaś więc chyba szukać gdzie indziej. Pewną wskazówkę mogłoby dać, być może, także AP w Rz - tamże jest wśród archiwów prywatnych jakis zbiór papierów po którychś SKrzyńskich. ZEspół i sygnatura - do odnalezienia w necie.

2. Uzupełnieniem w/w może byc ksiega zgonów par. Racławówka za lata 1939 - (chyba 1945). Te sma nazwiska co wyżej.

3. Kaplica jakaś jest. Tablice z niej jakieś niejasno pamiętam. Jeśli dojazd do Zabierzow ajest dla Ciebie problemem, to mogę zrobić zdjęcia, ale to dłuuuugo potrwa, bo ja tam bywam raz na 1-2 lat.
Jakies dane o Skrzyńskich i Dambskich oraz o w/w tablicach zawarł (o ile dobrze pamiętam) x. Sławomir Zych w opracowaniu "Szpital ubogich przy kościele parafialnym w Zabierzowie w latach ok. 1619-1939", Varia Kolbuszowskie 13, Miejska i Powiatowa Biblioteka, KOlbuszowa, 2002 r. (Do wypożyczenia w bilbiotece w Rzeszowie). To źródło polecam zresztą innym, bo autor podaje tam szczegółowo odnośniki do źródeł archiwalnych wraz z numerami sygnatur, jest to więc pomoc "czego gdzie mogę szukać, gdzie to JEST". Nie ma w nim niestety indeksu osób, więc musisz je przewertować dośc dokładnie.

Mam nadzieję, że pomogłam, pozdrawiam

bezkropki
krystyna_skawinska - 11-12-2014 - 21:09
Temat postu:
Witaj "bezkropki",

Informacje cenne, dziękuję. Wyprawa do archiwum i do kościoła w Zabierzowie to pewien problem techniczny (nogi już same nie niosą).
Będę szukać podanej przez Ciebie książki i będę ogromnie wdzięczna za fot. tablic z kaplicy w kościele w Zabierzowie. Co do metrykaliów chodzi tu przede wszystkim o akta zgonów i informację kto został w kościele w Zabierzowie pochowany (z Dąmbskich/Skrzyńskich) i w zasadzie max. do 1850 roku. Co się z nimi działo wcześniej, skąd tam zawędrowali to już wiem.

W każdym razie dziękuję za wiadomość.
Z pozdrowieniami
Krystyna S.
z grodu Kraka
bezkropki - 12-12-2014 - 18:13
Temat postu:
Sprostowanie:
dziś w AP w Rz-wie sprawdziłam. To co mylnie pamiętałam jako "Skrzyński", okazało się być "Starzeńscy". Przepraszam. Wyjaśniam, że jak czytam różne "stare papióry", to szukam oczywiście swoich. Nazwisk awazne dla historii regionu wpadają mi oczywiście w oko, a mózg je gdzieś je tam ubocznie rejestruje, ponieważ jednak nie stanowią one mojego głónego tematu, to stąd możłiwe pomyłki.
Podsumowując:
- z archiwów rodzinnych Dąmbskich i Skrzyńskich w AP Rz-ów nie ma nic (specjalnie sprawdziłam dziś w inwentarzu, więc tu nie ma pomyłki); oczywiście mogą być jakieś dane w innych zasobach tego archiwum;
- o tablicach w Zabeirzowie (foto) postaram się pamiętać.

Chcąc odpracować pomyłkę, podaję cytat z x. Zycha (str. 21 w/w książki) Smile
"Epigrafika (wykorzystana w książce - dop. mój)
Kościół parafialny w Zabierzowie
Dąmbska Teresa Jadwiga z hr. Bobrowskich (1797-1845)
Dąmbski Aleksander z Lubrańca Godziemba (1792-1865)
(...)
Skrzyński Franciszek Borgiasz (+1814)"

Są i inne wzmianki dot interesujących Cię nazwisk, ale powyższe, to chyba przybliżenie tego, o co Ci chodzi.

Pozdrawiam
krystyna_skawinska - 12-12-2014 - 20:01
Temat postu:
Witaj "bezkropki",
Dziękuje za wszystkie informacje. Szczególnie ważne są daty dla Aleksandra i Teresy. Wiedziałam, że Aleks. zmarł we Lwowie i przypuszczałam, ze został pochowany w Zabierzowie, ale pewności nie było.
Szukam przede wszystkim aktu zgonu Józefa Dąmbskiego i i Józefy ze Skrzyńskich, rodziców Aleksandra ( i rodzeństwa) i miejsca gdzie zostali pochowani . Miałam nadzieję, że to był Zabierzów.
W krakowskim kosciele Mariackim jest tablica epitafijna Magdaleny ze Skrzyńskich Bobrowskiej - matki Teresy Jadwigi i równocześnie siostry Józefy.

Jeszcze raz dziękuję za czas poświęcony mojej sprawie

Z pozdrowieniami
Krystyna
linowski - 12-12-2014 - 20:18
Temat postu:
Witam
Poszukuje indeksu ślubów chrztów, zgonów z miejscowości Róża kiedyś powiat Dębica 1700-1914. Interesuje mnie nazwisko Zawiślak oraz Wołowiec.
sloniatko60 - 15-12-2014 - 18:16
Temat postu:
Zakończyłem spisywanie indeksu chrztów Ruskiej Wsi (Rzeszów) lata 1879-1903:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Indeks zawiera imiona i nazwisko chrzczonego, datę urodzenia i chrztu, rodziców, rodziców rodziców oraz uwagi. Razem 2125 ochrzczonych.

Pozdrawiam
Marek
mmaziarski - 15-12-2014 - 19:33
Temat postu:
Okolice Rzeszowa i Dębicy opracował http://www.mikeburger.com/rzeszow.html
sloniatko60 - 16-12-2014 - 11:39
Temat postu:
Rozpocząłem spisywanie indeksu zgonów Ruska Wieś lata 1854-1897;

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
sloniatko60 - 23-01-2015 - 13:52
Temat postu:
Zakończyłem spisywanie indeksu zgonów Ruska Wieś lata 1854-1897

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
sirdaniel - 23-01-2015 - 22:55
Temat postu:
Hej, co prawda nie mam na razie odkrytej rodziny w Rzeszowie, choć moje nazwisko powtarza się w indeksie, ale bardzo dobrze że coś się dzieje w Rzeszowie i okolicach, bo mało słychać. Pozdrawiam i życzę zapału do dalszej pracy! Smile
sloniatko60 - 25-01-2015 - 11:39
Temat postu:
Rozpocząłem spisywanie indeksu 59/1132/0/-/4 Rzeszów Księga obcych, którzy przeszli na wyznanie rzymsko-katolickie 1912-1947.

Postęp prac można śledzić po linkiem:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
bezkropki - 03-02-2015 - 11:00
Temat postu:
@ Krystya Skawińska

W temacie indeksu parafii Zabierzów - udostępniono skany księgi małżeństw, o której wspominałam w poprzednich komentach - par. Zabierzów lata 1867 – 1897 (dokument z AP Rz-ów), indeksu brak

http://www.szukajwarchiwach.pl/59/1312/ ... bJednostka

O zdjęciach w kaplicy pamiętam. Niestety jeszcze długo tam nie pojadę. Gdyby się zdjęć nie dało zrobić (pojadę a kościół może być zamknięty itp), to też dam znać.


@All
Ma ktoś dane z Archiwum parafii Zabierzów? Skany, samorobny indeks? Inne?

Pozdrawiam
sloniatko60 - 09-02-2015 - 11:40
Temat postu:
Spisuję z moich odręcznych zapisków indeks paraf. Czermin lata 1800-1900. Są to wybrane nazwiska. Metryki są dostępne w AD Tarnów.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
sloniatko60 - 03-03-2015 - 20:59
Temat postu:
Wybieram się do szpitala. Z tego względu nie wiem czy uda mi się uzupełnić do końca (zakończyć) spisywanie indeksów.

Dziękuję wszystkim za miłą współpracę!

Pozdrawiam
Marek
bezkropki - 06-03-2015 - 11:19
Temat postu:
Witam,

zgodnie z obietnicą mam:
- zdjęcie tablicy epitafijnej z wnętrza kościoła w Zaierzowie,
- info o metrykach dot. ślubu Jana Godziemby z Lubeni Dąmbskiego(?) i Kazimierza Dąmbskiego z akt parafialnych.

Nie wiem jak tu się przesyła takie rzeczy na priv, czy jest jakaś wewnętrza poczta (i mam nie robić za tępaka, tylko się jej nauczyć), czy może powinnam podać swojego maila. Proszę o wskazanie drogi kontaktu dogodnej dla Pani.

Teraz szczegóły:
- zdjęcie mam tylko jedno, bo w dniu wizyty (dzień zwykły) otwarte były tylko drzwi boczne, kruchta była zamknięta a chyba to niej jest reszta tablic;
- w kaplicach bocznych jest tylko tablica Jędrzejowiczów, czyli poza Pani zainteresowaniami;
- treść sfotografowanej tablicy epitafinej jest "D.O.M. Tu spoczywają zwłoki ś.p. W. Franciszka Borgiasza Zaremby SKRZYŃSKIEGO kollatora tutejszego kościoła + 14 V 1814" (jeśli po tej info foto jest nadal potrzebne, to proszę o kontakt);
- pozostałe tablice sfotografuję w miarę możliwości, ale nie wiem kiedy to nastąpi, pewno za ok rok(?);
- przekopując skany archiwum parafilanego trafiłam na dane o zapowiedziach w/w osób z rodziny Dąmbskich - podesłać Pani skany albo odpisy?

Pozdrawiam
sloniatko60 - 03-11-2015 - 20:27
Temat postu:
Rozpocząłem spisywanie indeksu parafii Chorzelów lata 1811-1865. Ja coś tu szukam i może się przydać i innym poszukującym. Mam już spisane urodzenia do 1849 r. Razem ponad 6000 osób urodzonych plus rodzice i rodzice rodziców. Indeks obejmuje miejscowości: Tuszów Narodowy, Malinie, Chorzelów, Chrząstów, Trześń, Jaślany, Chyki-Dębiaki, Wola Chorzelowska, Grochowe. Całość realizowana jest on-line na arkuszu Google.

Idę do szpitala - toteż przez prawdopodobnie najlbliższe 2 tygodnie nie będę przy tym pracował.

Link do ondeksu:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
loreii - 19-12-2015 - 14:21
Temat postu:
Mam takie małe pytanie do osób które indeksują Rzeszów.
Na wniosku mojej prababci o DO znajduje się numer jej metryki:

Mnie te cyferki nic nie mówią Confused
Gdzie szukać tej metryki ?
sloniatko60 - 24-12-2015 - 11:06
Temat postu:
Rozpocząłem spisywanie indeksu parafii Chorzelów lata 1811-1865. Ja coś tu szukam i może się przydać i innym poszukującym. Mam już spisane urodzenia do 1865 r. Razem ponad 8000 osób urodzonych plus rodzice i rodzice rodziców. Indeks obejmuje miejscowości: Tuszów Narodowy, Malinie, Chorzelów, Chrząstów, Trześń, Jaślany, Chyki-Dębiaki, Wola Chorzelowska, Grochowe. Całość realizowana jest on-line na arkuszu Google. Na dole okna są zakładki: urodzenia, śluby, zgony, uwagi.

W tej chwili spisuję małżeństwa.

Link do indeksu:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
MonikaMaru - 25-12-2015 - 11:40
Temat postu:
loreii napisał:
Mam takie małe pytanie do osób które indeksują Rzeszów.
Na wniosku mojej prababci o DO znajduje się numer jej metryki:

Mnie te cyferki nic nie mówią Confused
Gdzie szukać tej metryki ?


Witam,

Ja bym to tak odczytała:
parafia Rzeszów, metryka nr 669, zapisana w tomie 51 na str. 297, data (urodzenia/chrztu) 29 maja 1922r.

Pozdrawiam,
Monika

PS oczywiście, że 29. V.
Stradowski_Jacek - 25-12-2015 - 12:24
Temat postu:
MonikaMaru napisał:


Ja bym to tak odczytała:
parafia Rzeszów, metryka nr 669, zapisana w tomie 51 na str. 297, data (urodzenia/chrztu) 19 maja 1922r.

-----------------
A według mnie to nie jest "str. 297", lecz "c97", a data na końcu to"29.5.1922"

Jacek Smile
loreii - 25-12-2015 - 14:36
Temat postu:
Z tą datą chrztu/urodzenia to chyba niemożliwe,bo prababcia urodziła się w 1901 roku.A 29.05.1922 to z kolei data urodzenia jej syna Confused
sloniatko60 - 26-05-2016 - 14:44
Temat postu:
Ukończyłem indeks chrztów rok 1875 z księgi 1873-1881 parafii św. Mateusza w Mielcu.

Gotowe indeksy są z ksiąg 1785-1813 i 1905-1916 (powinno być do 1931 ale jest organiczenie 100 lat).

Indeks spisywany jest on-line i postęp prac można oglądać tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Pozdrawiam
Marek
Sidor - 27-04-2017 - 22:38
Temat postu: Re: Indeks metryk Rzeszów
Cieniek_Bogumil napisał:
Przepraszam jeszcze raz. Bzdury gadam. Oczywiście że był pożar. Spalił się kościół (parafia św. Wawrzyńca) w maju 1921.
Ale do archiwum diecezjalnego zawsze warto zaglądnąć.

Pozdrawiam
Bogumił


Witam,
Pożarów kościoła w Dzikowcu było więcej. Można przeczytać o tym (jak również o historii parafii Lipnica) tutaj http://bazhum.muzhp.pl/media//files/Roc ... s11-70.pdf (str.14)


Ula
_Nel_ - 29-05-2018 - 17:37
Temat postu:
sloniatko60 napisał:

Ja też poszukuję metryk z parafii Dzikowiec koło Kolbuszowy. Akt tych nigdzie nie ma tylko w oryginale w parafii. Proboszcz skutecznie unika kontaktu Smile

Pozdrawiam
Marek


sloniatko60 napisał:
Jeśli to AD Przemyśl to będzie bardzo trudno coś wydobyć. Z powodu ks dr nielubiącego genealogów mają tam zaległości z kilkunastu lat!

Wszyscy czekają z utęsknieniem aż przejdzie on na emeryturę Wink

Dodam jeszcze, że w tamtym czasie gdy była ta publikacja wydana - to był Stary Dzikowiec. Dzisiejsza jego nazwa Dzikowiec jest od 1990 r. i są w niej księgi z lat 17.. .

Pozdrawiam
Marek


Poszukuje metryk z Lipnicy parafia w Dzikowcu, powiat kolbuszowski, czy od czasu ww. wypowiedzi sytuacja w AD w Przemyślu oraz w parafii w Dzikowcu uległa zmianie i komuś udało się dotrzeć do ksiąg parafialnych z parafii w Dzikowcu.
maxwolf1910 - 30-05-2018 - 17:23
Temat postu:
Witam

Zwracam się z zapytaniem czy dostępne są księgi metrykalne parafia Trzeboś / k Kolbuszowej przed 1877 r

Z góry dziękuje
pozdrawiam
Mariusz


j
Jurek10 - 31-05-2018 - 12:04
Temat postu:
Z tego co wiem to tylko w parafii u proboszcza.
loreii - 31-05-2018 - 12:38
Temat postu:
Czy ktoś się orientuje gdzie znajdę księgi metrykalne dla Rzeszowa Staromieścia i Pobitna ?
Zimą je znalazłam ale nie zapisałam linku i teraz szukam :-/
marcin_kowal - 31-05-2018 - 13:31
Temat postu:
A na pierwszej stronie tego wątku nie ma ?
loreii - 31-05-2018 - 13:39
Temat postu:
marcin_kowal napisał:
A na pierwszej stronie tego wątku nie ma ?

To nie te :-/
markos2101 - 18-02-2019 - 13:27
Temat postu:
sloniatko60 napisał:


Indeks spisywany jest on-line i postęp prac można oglądać tutaj:



Czy ten indeks jest jeszcze gdzieś dostępny do wglądu?
ciekawoscpoznawcza - 19-05-2020 - 19:00
Temat postu:
Dzień dobry, spora częśc moich przodkow pochodzi z Wielkpolski, ale okazało się, iż jeden przybył z Rzeszowa. Rzeszowskie archiwum milczy póki co, więc postanowiłam napisac tutaj. Chodzi o nazwisko Matyjaszkiewicz.
\Dane, które posiadam:L
Mikołaj Matyjaszkiewicz i Marianna Kułaczkowska to rodzice Piotra Matyjaszkiewicza, który brał ślub w Kaliszu w roku 1827 z Agnieszka Kwaczynska. Rodził się w Rzeszowie, jak wynika z aktu ślubu w 1794 roku. Gdyby ktoś spotkał się z tym nazwiskiem, proszę dać znać. Lub gdzie szukać. Dziękuję i pozdrawiam:)
Agata
wolfspider666 - 19-05-2020 - 20:39
Temat postu:
Mam pytanie. Czy Państwo posiadacie metryki chrztów z Ruskiej Wsi z 1907 roku. Poszukuję aktu chrztu Leona Wdówka, ur. 28.6.1907 r. w Ruskiej Wsi lub Rzeszowie. Głownie chodzi mi o to, czy przy jego akcie chrztu nie ma adnotacji o dacie i miejscu jego ślubu
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Powered by PNphpBB2 © 2003-2006 The PNphpBB Group
Credits