Autor |
Wiadomość |
Zatoka |
|
Temat postu:
Wysłany: 08-11-2017 - 09:23
|
|
Dołączył: 04-07-2009
Posty: 328
Status: Offline
|
|
To i ja odpowiem Ci inżynierskim zdaniem. Nie martw się o wygraną. To zadanie prokuratury. Skłądając zawiadomienie o podejrzeniu popełnienie przestępstwa tylko uruchamiasz stosowną procedurę.
Pozdrawiam
Janusz |
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08-11-2017 - 09:48
|
|
Dołączył: 30-05-2016
Posty: 230
|
|
Ktoś wie czego dokładnie dotyczy te 7mln zł?
Są dostępne jakieś dokumenty odnośnie przetargu?
A może jest w tym np. utrzymanie 24h/7 i rozbudowa serwisu przez np. 20 lat
Dla mnie te wszystkie przetargi m.in. na systemy informatyczne dla instytucji publicznych są czystą farsą. Przeglądam je co i raz i po prostu są pisane nie pod projekt a pod konkretną firmę. Wymagania typu: zatrudnianie co najmniej 50 pracowników, co najmniej 3 zrealizowane projekty w ciągu ostatnich 3 lat o wartości ponad 1 mln złotych, posiadanie ubezpieczenie o wartości 10x kontrakt itd.
I tym sposobem do przetargu staje jedna konkretna firma mimo, że jest 20 konkurencyjnych, często tańszych i solidniejszych, które zostały w ten prosty sposób wymanewrowane. |
_________________ Kamil Tetkowski
Zbieram informacje o wszystkich Tetkowskich!
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08-11-2017 - 10:16
|
|
Dołączył: 25-07-2009
Posty: 135
|
|
Otrzymałem informację, według której "prace serwisowe prowadzone są obecnie przez dwie firmy i mamy nadzieję, że za dwa trzy dni zakończą pomyślnie swoje działanie". |
|
|
|
|
|
MariannaF |
|
Temat postu:
Wysłany: 21-11-2017 - 23:17
|
|
Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299
Status: Offline
|
|
Nie wiem jak u innych użytkowników GWA, ale u mnie zabawa w zgaduj zgadulę trwa nadal. Plik otworzy się...., jak się otworzy da się przybliżyć..., będzie czytelny....? Trzeba mieć stalowe nerwy. Minęły dwa tygodnie i żadnej poprawy. Najwyraźniej wsparcie na nic się zdało.
Jak długo jeszcze to potrwa ?
Pozdrawiam
Marianna |
|
|
|
|
|
lukas49 |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 17:40
|
|
Dołączył: 06-09-2013
Posty: 265
Skąd: Toruń
Status: Offline
|
|
Chyba wycięło wiele wypowiedzi z tego wątku.
Niemożliwe, żeby ostatnia była z 21 listopada. Od tego dnia do dzisiaj było na pewno kilkanaście nowych wypowiedzi. Ja sam pisałem chyba dwukrotnie.
Wracając do tematu, mamy dzisiaj 15 grudnia i wciąż są problemy z portalem GWA.
Z podglądami były od dawna kłopoty ale często działało chociaż pobieranie. Spróbowałem także i dzisiaj. Ściągnąłem rejestry lat 1782-1808 parafii Kłobia pomimo, że storna pracowała bardzo wolno. Po około pół godzinie nie można było już nic pobrać. Najpierw pojawił się kilkakrotnie czerwony komunikat o treści: "Wystąpił błąd w czasie wymiany informacji z serwerem, jeśli błąd będzie się powtarzać skontaktuj się z administracją". Po restarcie komputera i kilku nieudanych próbach odczytałem inny komunikat "Osiągnięto godzinny limit pobierania dla bieżącego użytkownika".
Mimo to kontynuowałem próbę pobrania czegokolwiek. Wpisałem tekst z obrazków, nacisnąłem przycisk "Zarejestruj pobieranie" - zaakceptowano, następnie "Pobierz" - i cisza, nic się nie dzieje. Po chyba minucie pojawia się komunikat o błędzie we wczytywaniu strony i prośba o jej ponowne uruchomienie. Odświeżyłem stronę i próbuję ponownie, tym razem program nie wymaga nawet wpisywania tekstu z obrazków ale nadal wszystko wisi po naciśnięciu "Pobierz". Po minucie znowu komunikat o godzinnym limicie. :/
Co tu się dzieje? Kompletnie nie rozumiem. Nie spotkałem jeszcze nigdy tak działającej strony w internecie. |
_________________ Pozdrawiam - Jan
szukam: Łukasik, Zalewski - Kujawy
|
|
|
|
|
MariannaF |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 18:05
|
|
Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299
Status: Offline
|
|
U mnie od 3 dni przy próbie pobrania pliku pokazuje się tylko komunikat "plik niedostępny". Czyżby korzystanie z tego projektu należy sobie odpuścić ? Prawie cięgle są problemy !!!
Pozdrawiam
Marianna |
|
|
|
|
|
Sroczyński_Włodzimierz |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 18:31
|
|
Dołączył: 09-10-2008
Posty: 31604
Skąd: Warszawa
Status: Offline
|
|
|
|
|
MariannaF |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 18:58
|
|
Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299
Status: Offline
|
|
Słusznie, nie odpuszczać. Jakby nie było ktoś otrzymał za projekt dobrą zapłatę, więc nich da dobry produkt. Takie są zasady.
Marianna |
|
|
|
|
|
Sroczyński_Włodzimierz |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 19:00
|
|
Dołączył: 09-10-2008
Posty: 31604
Skąd: Warszawa
Status: Offline
|
|
|
|
|
kulik_agnieszka |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 19:53
|
|
Dołączył: 30-01-2015
Posty: 628
Status: Offline
|
|
Fakt!
Mam tam linię prababki, moja wiedza kończy się na jej rodzicach i nie zaglądam.
Odpadłam.
Czekam na lepsze czasy i jadę do archiwum.
Agnieszka |
|
|
|
|
|
MariannaF |
|
Temat postu:
Wysłany: 15-12-2017 - 22:56
|
|
Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299
Status: Offline
|
|
Gdyby chodziło tylko o mnie pewnie bym się nie irytowała i dała sobie spokój. Jednak podjęłam się funkcji społecznej (indeksacji) i chciałabym się z niej wywiązać. Dlaczego więc ze strony autorów, osób odpowiedzialnych za GwA brak jasnych, konkretnych, rzeczowych informacji. Milczenie niczego nie rozwiązuję, a my użytkownicy tracimy cenny czas i nerwy.
Marianna |
|
|
|
|
|
Warakomski |
|
Temat postu:
Wysłany: 16-12-2017 - 10:20
|
|
Dołączył: 29-02-2012
Posty: 928
Status: Offline
|
|
|
|
|
MariannaF |
|
Temat postu:
Wysłany: 16-12-2017 - 14:03
|
|
Dołączył: 22-09-2015
Posty: 299
Status: Offline
|
|
|
|
|
Tomek9877 |
|
Temat postu:
Wysłany: 16-12-2017 - 15:52
|
|
Dołączył: 03-06-2012
Posty: 572
Skąd: Brzoza/Bydgoszcz
Status: Offline
|
|
Dzień dobry
Kilka dni temu podjąłem próbę sprawdzenia zgonów z Wąbrzeźna. Po godzinie miałem za sobą 50 skanów ze 160! Strona GWA wygrała w tej walce. Nie dałem rady.
Podejrzewam, że w aktach z Wąbrzeźna znajdę akty zgonów moich 3xpra. Jednak wygląda na to, że pra...babcia i pra...dziadek poczekają jeszcze trochę na to, aż ich znajdę : /
Pozdrawiam
Tomasz |
|
|
|
|
|
Berens_Jan |
|
Temat postu:
Wysłany: 16-12-2017 - 18:29
|
|
Dołączył: 16-03-2011
Posty: 23
Skąd: Wlocławek
Status: Offline
|
|
odpowiedź serwisu na moje zapytanie :
Szanowny Panie
W ostatnim czasie mieliśmy kilka poważnych awarii sprzętowych, część z nich udało się w miarę szybko usunąć. Niestety jedna z nich związana była z awarią serwera
udostępniącego skany. Awaria była na tyle poważna, że wiązała się z koniecznością zakupu nowego sprzętu /serwera/. Aktualnie zakończone zostały sprawy jego zakupu i czekamy na jego dostawę, która ma być dopiero ok. 22 grudnia br. Po zainstalowaniu nowego serwera i jego konfiguracji portal powinien działać prawidłowo i spełniać zakładane oczekiwania użytkowników.
W imieniu całego zespołu życzy Panu pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia
Administrato |
|
|
|
|
|
|